• Ja je hoort het goed ^^

    Mijn vriendin (xskitt op Quizlet) en ik zijn dus in blijde verwachting. Na een aantal zenuwachtige weken (zo goed als anderhalve maand) omdat haar regels uitbleven hebben we deze week een test gedaan. En het was positief. Volgende week gaan we naar gynaecoloog voor een echo te laten nemen.

    Wij worden papa en mama (H)


    Live Your Life

    Ahh hoe lief ;D
    Gefeliciteeerd! (flower)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Wow Julie, kben blij voor je<3 en natuurlijk ook voor je vriendje(: Ik hoop echt dat het een gezond jongentje of meisje wordt<3 Echt heel erg gefeliciteerd<3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gefeliciteerd!
    Heel veel succes met het kindje.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gefeliciteerd (flower)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Zaitsev schreef:
    Eerste reactie: Dit zijn vast twee meiden die weer aan het dollen zijn.

    Tweede reactie: So-de-ju.


    We're all dancing to the same sad song.

    Het is zo.. raar eigenlijk :']
    Iemand van mijn leeftijd die binnenkort met een kindje in haar armen rondloopt. Ik hoop echt dat jullie je door die moeizame periode dat ouderschap heet heen kunnen slaan, mijn vader is het namelijk niet gelukt (hij is net zo handig met kleine kinderen en baby's als ik) :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Eywa schreef:
    Gefeliciteeeerd!
    Moge er een gezond kindje geboren worden. ^^

    Heel leuk hoor.
    Maar volgens mij weten jullie echt niet wat het inhoud.
    Een baby is wel duurder dan een baantje die je krijgt zonder diploma, best wel dom als je je studie opgeeft voor een kindje, je kan er dan beter mee wachten tot je studie klaar is en je een huisje hebt. Of je moet wanhopig bang zijn dat de ander je verlaat zonder zoiets. Maar dat is mijn mening.

    Ohja, jullie weten toch wel dat de zwangerschap langer gaat duren dan de tijd die jullie nu al bij elkaar zijn?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 17:10 ]


    Your make-up is terrible

    Zaitsev schreef:
    Eerste reactie: Dit zijn vast twee meiden die weer aan het dollen zijn.

    Tweede reactie: So-de-ju.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gefeliciteerd!(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gefeliciteerd =D
    al ideeen voor namen? :$
    -jaja daar denk ik dan weer aan :$-


    We can only learn to love by loving.

    Assassin schreef:
    Heel leuk hoor.
    Maar volgens mij weten jullie echt niet wat het inhoud.
    Een baby is wel duurder dan een baantje die je krijgt zonder diploma, best wel dom als je je studie opgeeft voor een kindje, je kan er dan beter mee wachten tot je studie klaar is en je een huisje hebt. Of je moet wanhopig bang zijn dat de ander je verlaat zonder zoiets. Maar dat is mijn mening.

    Ohja, jullie weten toch wel dat de zwangerschap langer gaat duren dan de tijd die jullie nu al bij elkaar zijn?


    Hier ben ik het deels mee eens.

    Maar toch gefeliciteerd :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zou dat echt nog niet willen op die leeftijd ö Maar als jullie dat willen moet je er gewoon voor gaan. Gefeliciteerd! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
    Ik zal mee hopen dat het gezond wordt (:

    Iedereen die denkt da we het financieel ni aankunnen heeft het wel verkeerd hoor. En we gven niet echt onze studies op. Mijn vriendin zit nu in haar jaar en ikzelf heb al diploma. Ik stop gwn met mijn 2e studie die ik later ga verder zetten als kindje wat ouder is. Ook werk ik al vast als garcon en ik mag niet klagen over wat ik verdien en wat ik al heb ;) financieel staan we echt niet zwak hoor. Wou ik maar ff kwijt :)


    Live Your Life