• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het totaal met je eens eigenlijk. Meer heb ik er niet echt op te zeggen ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echte liefde overkomt je gewoon, trust me. Ik ben ook ontzettend achterdochtig, en heb eigenlijk hetzelfde als jij. Maar ik heb nu een ontzettend lief vriendje, bij wie ik mezelf kan zijn <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Whut, oke. Ik kan daar zo agressief om worden. Ik zou allang al m'n koffers hebben gepakt en zijn opgestapt. Hell, hoe houdt ze het vol?
    En je hebt gelijk. Ook in een relatie moet je jezelf op één zetten, en zeker in dit soort situaties.


    Life is hard and then we die

    Ben het met je eens. Ik zal al lang bij zo'n vriend weg zijn. Nouja, dat zeg ik nu wel, maar ik weet niet hoe het dan zou zijn. Misschien zijn die meisjes wel bang dat hij hen wat gaat aandoen, wie weet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb ook zo'n verhaal, maar dan ietsje anders. Bij mij zit er namelijk een vrouw van 22 op mijn toneelschoo, en ze zing echt geweldig. Er is kans dat ze ergens voor wordt toegelaten voor haar zingen, en dat komt niet vaak voor. Je kent het wel. Alleen haar vriendje -waarmee ze samenwoont- wil niet dat ze zo vaak dan weg is. Hij wil niet dat ze de kans van haar carrière grijpt, en zij laat het toe.
    Echt waar hoor, ik had hem allang het huis uitgezet en ik was voor die carrière gegaan. Tja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb aardig wat nare dingen meegemaakt op het gebied van jongens en ben daardoor ook bijzonder wantrouwig. Het is nu eenmaal zo dat je als je verliefd bent en zeker als je daarbij nog een beetje onzeker bent, een jongen je heel makkelijk kan manipuleren. En als je van iemand houdt, wil je die persoon niet kwijt en doe je dus wat hij van je wil als dat nodig is. Het hoort niet, maar zo werkt het heel vaak wel.
    Zulke jongens zouden ze moeten opsluiten. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.


    I clicked my heels and wished for you.

    Heroic schreef:
    Ik heb ook zo'n verhaal, maar dan ietsje anders. Bij mij zit er namelijk een vrouw van 22 op mijn toneelschoo, en ze zing echt geweldig. Er is kans dat ze ergens voor wordt toegelaten voor haar zingen, en dat komt niet vaak voor. Je kent het wel. Alleen haar vriendje -waarmee ze samenwoont- wil niet dat ze zo vaak dan weg is. Hij wil niet dat ze de kans van haar carrière grijpt, en zij laat het toe.
    Echt waar hoor, ik had hem allang het huis uitgezet en ik was voor die carrière gegaan. Tja.
    Dat is echt raar ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Exactly. Daar gaat m'n bloed dus van koken.
    Het meisje die het verhaal vertelde woont ook samen met haar vriend (een ander stel dus als wat ik in mijn verhaal noemde). You know what he said:
    'Mocht je ooit zwanger raken, haal het kind dan als de wiederweerga weg.'
    Zo iemand mogen ze van mij tegen de muur zetten. Ja, ik heb hier een heel felle houding tegenover en geen mens gaat dat wegpraten :]

    Bedoel je, je bent echt fel tegen abortus, of ben je echt tegen zulke jongens? Of ben je tegen beide?:Y)
    Iedergeval, wat die jongen ook inderdaad zei, is ook gewoon niet normaal. Daaruit blijkt gewoon dat ie geen enkel gevoel heeft. Vind ik
    .


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben het echt totaal met je eens! Als ik in zo'n relatie was, zou ik allááng dag tegen hem gezegt hebben! Of nou ja, zo aardig nog geeneens. Ik zou gewoon weggegaan zijn, maakt niks uit of ik dan iets zou laten weten. Ik ben eigelijk net zoals jou daarin, ik laat me niet zo in met de liefde iig. En dus echt hell no, dat je mij dat allemaal ziet doen wat jij beschreef op het einde! Ik snap niet hoe sommige meiden zo kunnen zijn, ik ben dan ook totaal niet het romantische typje..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Exactly. Daar gaat m'n bloed dus van koken.
    Het meisje die het verhaal vertelde woont ook samen met haar vriend (een ander stel dus als wat ik in mijn verhaal noemde). You know what he said:
    'Mocht je ooit zwanger raken, haal het kind dan als de wiederweerga weg.'
    Zo iemand mogen ze van mij tegen de muur zetten. Ja, ik heb hier een heel felle houding tegenover en geen mens gaat dat wegpraten :]
    Ik ben niet tegen abortus, maar zulke jongens mogen van mij doodvallen.


    Life is hard and then we die

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    "Is verliefd worden dan wel iets goeds?" Ja en nee. Ten eerste mogen we blij zijn emoties te voelen. Verliefd worden is geweldig. Ja, het kan ook mis gaan en dat je je dan vreselijk voelt. Dus precies het omgekeerde. Meestal is dit ook zo. Vaak gaan relaties mis en dit komt alleen maar omdat we mensen zijn. Maar is dit dan een reden waarom we maar niet moeten beginnen aan een liefde? Omdat we weten dat we teleurgesteld kunnen worden? Want dat is waar we bang voor zijn. Om naar dit probleem te kijken, tja. Ik heb hier veel meningen over, maar om dat allemaal hier neer te zetten, dan ben ik morgen nog bezig. Maar één ding; De mens neemt het risico om teleurgesteld te worden, zodat ze iets geweldigs kunnen beleven of dit nou lang duurt of niet. En echt waar, het is het risico waard.


    "Let them eat cake!"

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Haha :']
    Ik ben fel tegen jongens die voor hun partner beslissen of ze het kind al dan niet mogen houden. Hoe je het wendt of keert, zo'n kind met een kloppend hart is een levend mens.

    Aha, oké.
    Nee oké dan ben ik zeker met je eens, zoiets beslist hij niet maar veroorzaakt hij -deels- denk ik dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?