• Echt waar, ik tril als een rietje, en net was het nog duizend keren zo erg.
    Sinds 2-3 weken heeft mijn zus het gedaan gemaakt met haar vriend omdat zij hem niet meer graag zag en hij ook niet liet merken dat hij haar nog graag zag. Nou, hij is daar natuurlijk helemaal kapot van en vooral omdat mijn zus al een nieuwe vriend heeft.
    Dus de ex van mijn zus is al sinds 2-3 weken naar mijn zus aan het bellen en al die dingen.
    Nou, vandaag voor we gingen eten belde hij weer naar mijn zus en zei dat ze hem nog geld moest. -wat dus niet waar was- en dat zei mijn zus ook, en toen zei hij dat ze een vuile hoer is en dit en dat.
    Dus ik en mijn andere zus daar een sms heen gestuurt met dat ze geen hoer is. Mijn bericht was:
    Ze is geen hoer. Ik kan begrijpen dat je boos bent maar dan moet je zulke dingen nog niet zeggen. Laat elkaar gewoon met rust.
    Als antwoord kreeg ik dat ze het maar moest bewijzen. Ik vroeg wat ze moest bewijzen en toen belde hij. Ze moest maar bewijzen dat ze geen hoer was, en ze ging vroeger met Jan en alleman naar bed voor geld zodat ze drugs kon kopen en hij kon alles kapot maken wat ik zijn weg stond en blablabla. Natuurlijk is mijn zus geen hoer en heeft ze niet jaren lang aan de drugs gezeten.
    Nu belde hij net weer naar mijn zus en zei hij dat hij haar kapot ging maken en al die dingen.
    Maar mijn zus dat natuurlijk weg lachen want dat zou hij nooit doen, sowieso niet. Want hij weet als hij mijn zus iets aandoet hij binnen de kortste keren onder de grond steekt.
    Dus net mijn zus ging hier vertrekken naar haar nieuwe vriend en ik hoor opeens piepende banden. -ik zat al boven- dus ik kijk uit het raam en zie aan de overkant een groene auto staan. Wanneer mijn zus hier wegreed reed die auto daar achter aan, de ex van mijn zus dus. Dus ik helemaal in paniek naar beneden, die wisten ook al hoe ver het was. Dus wij naar mijn zus haar vriend gebelt en dat gezegd en ik naar mijn zus gebelt maar ze had het zelf ook al door. Nu is mijn zus bij haar vriend en haar ex was toen gewoon door gereden.
    Maar komop, dit is toch niet normaal meer?
    Natuurlijk gaat mijn zus nu naar de politie.

    Haha, ik weet het dit was lang ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Amai, ik zou echt schrik hebben ;o


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat is echt creepy. Hij stalkt haar nu eigenlijk gewoon ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Met een beetje mazzel krijgt hij een straatverbod.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    Amai, ik zou echt schrik hebben ;o


    Hebben we ook.
    We dachten dat alles wel oké was, want overtijd hadden ze nog eens gepraat en hij zei dat hij haar wel met rust ging laten, nou niet dus.._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Iewl, enge stalkende ex-vriendjes.. Geweldig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Saviour schreef:
    (...)

    Hebben we ook.
    We dachten dat alles wel oké was, want overtijd hadden ze nog eens gepraat en hij zei dat hij haar wel met rust ging laten, nou niet dus.._.


    Wat een engerd...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wat een no-lifer. ._. Creepy.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg dat is echt eng :o


    -

    iewl stalker dat hij is!:"S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Naar de politie ermee, dit is niet normaal.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Naar de politie ermee, dit is niet normaal.


    Gaat ze ook doen. Oftewel gaat ze bellen of heeft ze al gebelt of anders ging ze er morgen naartoe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Pathetic.
    Het is maar goed dat ze het uitgemaakt heeft met die creep.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zou al zeggen toen ik op de helft van het verhaal was, DE POLITIE BELLEN!


    "Let them eat cake!"

    Wow dat is eng ja ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Washington schreef:
    Dat is echt creepy. Hij stalkt haar nu eigenlijk gewoon ;o


    None but ourselves can free our minds.