• Ja dit gaat leuk worden xD heel leuk, ik herinner me dus dat we bij de school waar ik vorig jaar op zat -ROC- dat als ik me af moest melden -als ik bijv ziek was ofzo- dan moet je zo'n nummer bellen van de school -uitleg van niks i know-.

    Dus ik belde dan in de ochtend, krijg je een vrouw of een man aan de lijn 'blablabla ROC etc...heeft u een momentje' dus ik 'ja hoor' dan krijg je dus zo'n een of ander oud liedje zoals mijn favoriet 'Just the two of us' xD dus ik mee zingen 'just the two of us, we can make it ...etc' en ineens was het stil ik zong gewoon door en het liedje was dus weg, en ik zei 'hallo' en die vrouw aan de andere kant lag helemaal dubbel....ik schaamde me helemaal dood, en vooral ook omdat ik dat liedje ken ..

    nou ja het moraal van het verhaal is dus, ga nooit als er zo'n wacht muziekje komt mee zingen want wie weet hoort iemand het xD

    En wie heeft ook wel eens zo iets gehad ??

    XoXo


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    WHWHUAHAUAHAAAHAAHAHAA XD

    ik was in de lift
    en was zo'n dom liedje maar ik werd er melig door
    en ik ging dansen
    opeens ging de deur open van de lift terwijl ik in de huppelkut-buk positie zat xD

    VIP schreef:
    WHWHUAHAUAHAAAHAAHAHAA XD

    ik was in de lift
    en was zo'n dom liedje maar ik werd er melig door
    en ik ging dansen
    opeens ging de deur open van de lift terwijl ik in de huppelkut-buk positie zat xD


    *ligt op de grond van het lachen* xD whahahhaah geniaal xD dat zou ook een actie van mij kunnen zijn xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    *ligt op de grond van het lachen* xD whahahhaah geniaal xD dat zou ook een actie van mij kunnen zijn xD


    hahahahahahaha XD
    welke ROC zat je ;O

    VIP schreef:
    (...)

    hahahahahahaha XD
    welke ROC zat je ;O


    Friese poort -Rot school xD-


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    heb ik ook eens gehad zat ik te zingen My heart Will go on zonder tekst instrumentaal
    en ineens bleven 4 jongens van het bedrijf van mjn ouders aan de deur luisteren hoe ik oefende voor zangles

    bwhaha :P


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'