• Ik zeg NIET alle THfans en als je je aangesproken voelt is dat NIET mijn schuld. Je mag me dalijk gaan haten, maar ik geef alleen mening. Jullie geven toch ook zo vaak je mening? En als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg je lekker niks.

    Oké, er was dus voor het laatst zo'n topic over dat THhaters THfans met rust moeten laten. Iedereen zei zo: Ja ik ben het met je eens. Ik had het gevoel dat ik een van de weinige was die "Nee ik ben het niet met je eens" zei.
    Want ik zat een keer op een haatsite van een artiest en toen zag ik aardig wat THfans zeggen: Ze moet dood!
    Ik dacht: Als THfan moet je weten hoe het is als mensen jouw idool haten. Kennelijk zijn er dus mensen die dat niet weten.
    En dat vind ik dus raar =| Zijn er mensen met me eens?

    zeg dat dan maar tegen hun :')
    trouwens. of wij nu het goeie voorbeeld geven of niet
    zij hebben geen respect voor ons
    dus ik heb dat ook niet voor hen. punt

    Goed voorbeeld doet goed volgen.
    Het heeft gewoon totaal géén nut om geen respect voor iemand te hebben! Iedereen is gewoon maar een mens, en iedereen maakt fouten, en als dat te ver doorgaan is in iets haten kan dat ook. Als je het dan terug doet, alleen omdat zij het doen vind ik dat kinderachtig en ben je gewoon even erg als zij. Het is alleen maar een belediging voor jezelf om dat te doen. Dat is dom.


    Mew <3


    Als je fan bent van een band, laat je alles daarbuiten toch rusten?..

    Je hoeft echt niet voor TH op te komen ofzo xD... alsof hun dat boeit.


    En je hebt HE-LE-MAAL gelijk x)


    AMEN.

    TOTAAAL MET JE EENS

    ik vint het ook zo stom heaj,
    dat sommuge fans zo zitten te janken van
    waarom moeten jullie ze haten ik zaag toch
    ook niet ovr jou muziek idool.
    en dan zetten ze dat ovr een ander zyn idool
    oh jom wat'n domme kinders

    Dat ze dan eerst keer hun teksten lezen heaj ;)

    ookal ben ik zelf fan. Kvint maar zwak van die fans die da doewn morjaa.:S

    Die mensen zijn gewoon triest.

    Of ze nou een fan zijn.. of niet x'D

    Meeste fans zijn niet helemaal goed in hun hoofd Oo

    Ik ben het met je eens!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    K ben het echt helemaal met je eens !
    Iemand doodwensen gaat gewoOn véél en véél te ver,, ookal haat je diegene nog zo erg !


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Groot gelijk!


    What's wrong whit loving someone?

    ik vind ze wel kut, maar dood moeten ze niet.

    ja idd ik háát het wordt HAAT zo erg hea [MENSE DENK eens na over de betekenis..! het is hells en haat is net zoals >>kanker<
    dus... kijk als er mense zijn die LP niet leuk vinde begrijp ik hun!!als ze LP haten dan wordt ik zo kwaad LP kan er nix aan doen dat ze muziek maken die JíJ niet leuk vind!! ze hebben je nix gedaan én dan tog zegge dat je ze HAAT !
    je hebt ze nooit ontmoet dus kán je ze niet HATEN!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Helemaal mee eens..!!

    Het is ook zo met de Jonas brothers..Ik vind die niet goed.. Maar ik ga ze echt nie uitmaken..En de Fans ook niet..

    RESPECT:Y)


    I changed.