• Ik zeg NIET alle THfans en als je je aangesproken voelt is dat NIET mijn schuld. Je mag me dalijk gaan haten, maar ik geef alleen mening. Jullie geven toch ook zo vaak je mening? En als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg je lekker niks.

    Oké, er was dus voor het laatst zo'n topic over dat THhaters THfans met rust moeten laten. Iedereen zei zo: Ja ik ben het met je eens. Ik had het gevoel dat ik een van de weinige was die "Nee ik ben het niet met je eens" zei.
    Want ik zat een keer op een haatsite van een artiest en toen zag ik aardig wat THfans zeggen: Ze moet dood!
    Ik dacht: Als THfan moet je weten hoe het is als mensen jouw idool haten. Kennelijk zijn er dus mensen die dat niet weten.
    En dat vind ik dus raar =| Zijn er mensen met me eens?

    Nouja dat ook weer niet ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja ik ben het met je eens als th haters ons met rust moeten laten moeten wij ook th haters met rust laten ander is het een beetje erg unfair!!
    uhu, want bij die anti bill dag wilden fans hun lastig gaan vallen... als ze die haters gewoon met rust laten hebben wij ook minder last

    k snap ni da haters daar tijd insteke om ne anti bill dag te organiseren


    I need you like a heart needs a beat

    (...)uhu, want bij die anti bill dag wilden fans hun lastig gaan vallen... als ze die haters gewoon met rust laten hebben wij ook minder last

    Idd, je moet allemaal niet zo druk doen omdie haters, en gewoon een beejte negeren ofzo..
    Maar zeker geen ruzie mee gaan zoeken :o
    Gwn respect voor elkaar hebbn, is dat dan zo moeilijk?:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    k snap ni da haters daar tijd insteke om ne anti bill dag te organiseren

    Ach maakt niet uit, ze doen het toch dus laat ze maar.. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Idd, je moet allemaal niet zo druk doen omdie haters, en gewoon een beejte negeren ofzo..
    Maar zeker geen ruzie mee gaan zoeken :o
    Gwn respect voor elkaar hebbn, is dat dan zo moeilijk?:o
    idd, ik heb vriendinnen die THhaten, maar als ik er niks over zeg dan zijn ze gewoon stil... en het kost je geen moeite om haters te negeren

    (...)idd, ik heb vriendinnen die THhaten, maar als ik er niks over zeg dan zijn ze gewoon stil... en het kost je geen moeite om haters te negeren

    Idd^^
    en anders verdoe je toch maar tijd die je in betere dingens kan steken door ff dom te gaan discussieren over iets wat met smaak enal te maken heeft...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben het met je eens!

    ik ben het helemaal met je eens dat is gelul want sommige haten je idool en je vind dat zelf kut dat als er een site is opgericht van haat aan hiphop ik vind dat ook niet zo fantasties dus ik ben van geen enkele haat hyves of dergelijke lid dat is kinderachtig als je zoiets gaat beginnen


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ik ben het met je eens.

    de haters mogen doen wat ze willen vind ik, maar dan niet tegen THfans.

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    ik ben het helemaal met je eens dat is gelul want sommige haten je idool en je vind dat zelf kut dat als er een site is opgericht van haat aan hiphop ik vind dat ook niet zo fantasties dus ik ben van geen enkele haat hyves of dergelijke lid dat is kinderachtig als je zoiets gaat beginnen

    Idd, daarbij dan verlaag je je gewoon tot het niveau van die haters ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wa wel is.. als ik ruzie heb me ne hater (en da ga dan ni over th!!) en ze kunnen het ni hale moeten ze daar altijd th inbetrekken.


    I need you like a heart needs a beat

    Ja. Dat is altijd zo dom van die haters. Maar eigenlijk .. ben ik het nog steeds eens met Keet. De meeste th fans weten zelf niet eens hoe erg ze zelf bezig zijn want die wensen andere celebs ook dood. Sorry maar begin dan niet te janken als iemand toevallig Bill dood wenst. Niet dan?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik begin niet te wenen als iemand Bill dood wenst,ikdenk gwn in m'n eige dat die een zielig leven hebben als ze zich daarmee bezig houwe maarja..


    I need you like a heart needs a beat

    ik kan ook een paar artiesten nie zo goe af ma ik ga hun fans nie lastig vallen ofzo en zeker nie zeggen da de artiesten of fans dood moeten. En iedereen heeft zijn eigen stijl en smaak.
    Als je zegt dat een bepaald soort mensen dood moeten dan ben je bezig zoals Hitler denk daar ook maar eens over na


    For once I want to be the car crash.