• heey mensen, ik moet hier echt uit huis weg, dikke ruzie steeds en alles en ik kan het hier echt niet meer aan.
    Ik ben emotioneel al helemaal gebroken.

    Weet iemand waar ik terecht kan zonder al te veel te betalen ofso?

    Help aub ik ben echt te einde raad :(


    I solemny swear i am up to no good

    Awh wat erg voor je! Maar weet je, iedereen heeft wel zo'n periode, oké niet iedereen maar velen wel. Dat is normaal, overal valt dat wel eens voor. Maar geloof me, dat wordt beter, dus ik denk niet dat je uit het huis moet, lijkt me geen goed idee (: Sterkte in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 19:04 ]

    Probeer iemand te zoeken met wie je kunt praten dat hielp bij mij ook. Het huis uit gaan moet je niet doen.

    Sensible schreef:
    Awh wat erg voor je! Maar weet je, iedereen heeft wel zo'n periode, oké niet iedereen maar velen wel. Dat is normaal, overal valt dat wel eens voor. Maar geloof me, dat wordt beter, dus ik denk niet dat je uit het huis moet, lijkt me geen goed idee (: Sterkte in ieder geval!


    nou nee hoor, dit speelt al heel lang ;)
    ik snap dat je het goed bedoelt, maar als ik hier blijf dan komt het echt niet goed, ik ben nu serieus in alle staten...


    I solemny swear i am up to no good

    RyoHentai schreef:
    (...)

    nou nee hoor, dit speelt al heel lang ;)
    ik snap dat je het goed bedoelt, maar als ik hier blijf dan komt het echt niet goed, ik ben nu serieus in alle staten...

    Hm, oké, dan kan je misschien even een eindje gaan wandelen, gewoon dat je thuis weg bent. Of als het echt erg wordt, naar een vriendin gaan? Maar dan niet voor maanden ofzo, voor een paar dagen misschien? Of praten, helpt meestal.

    ik ben ook emotioneel gebroken zeg maar, naja, ik moet iets in mezelf zoeken maar kan het niet vinden. DAardoor gaat alles wat minder, en de 'klappen' komen daardoor bij mij wat harder aan, --niet letterlijk, :')--
    maar het hoort denk ik bij puber zijn.
    en ik denk dat jij ook zoiets hebt =3