• Mijn vriendinnen zijn weer bezig. Die uit dít topic.

    Ze zitten nu al de hele week tegen me te schelden en ook tegen T [mijn ex dus]. Ze hebben me o.a. een kk-hoer genoemd en hem noemen ze nog steeds een verkrachter. We worden er beiden gek van, maar school wil er niets aan doen.

    Wie is hier toevallig huurmoordenaar?
    Wat zouden jullie doen in dit geval?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reaper schreef:
    Wacht, noemen die 'vriendinnen' van jou je kanker hoer? Jonge, ik zou slaan. Niet als ze het voor de grap tegen me zouden zeggen maar echt als ze het meenden had ik er op los geslagen hoor. Dat noem ik gewoon geen vriendinnen hoor. Zeg dat ze zich er buiten moeten houden. Het is lief dat ze je willen beschermen, maar als ze te ver gaan moet je ze gewoon vertellen dat het ze geen moer aan gaat wat jij allemaal doet en dat ze hem daarvoor niet lastig moeten vallen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pearls schreef:
    Ik zou ze negeren.
    En zeggen dat ze moeten stoppen.


    Vooral dat laatste. Negeren helpt niet, kan ik je op een briefje schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    En jij noemt ze nog 'vriendinnen'?
    Ik zou er anderen zoeken, want je verdient echte vriendinnen. Geen misbaksels die jou een hoer noemen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Can I kill them ? I'd love to (krul)
    Maar zoals iedereen hier zegt, negeren... neen niet dus. Bij ruzies kan je ze negeren, maar als ze zo gaan beginnen? Terug bijten! En als ze niet stoppen, sla er op girl ! Vrienden of niet, zo moeten ze niet lopen doen ,__,

    als ze zoo tegen je schelden, dan zijn het geen vrienden je verdient gewoon veel beter dan dat soort gevallen;)


    Some angels have no wings.

    Ravel schreef:
    Dat klinkt niet als echte vriendinnen ;o Ik zou ze eens goed de waarheid vertellen, en daarna gewoon negeren.


    Tanya is de beste.

    het spijt me heel erg, maar dit zijn geen echte vriendinnen. Dat ze je willen helpen en beschermen; oke. Maar dit gaat echt veels te ver. ;s

    Ik had echt allang gezegt dat ze moeten kappen. ;]


    It's not the same without you.

    Geesz, wat een niveau!
    Kben zelf wel geen huurmoordenaar, maar Kzal mn connecties eens aanspreke xD

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 12:50 ]

    een paar tips: Mensen die zo doen zijn geen vrienden en zijn het ook niet waard je vrienden te zijn. Dus vertel ze eens hard de waarheid, scheld niet terug vertel ze alleen de waarheid. vertel ze maar hoe zielig je ze vindt, mensen die hun zogezegde vrienden uitschelden voor kk zijn te zielig voor woorden. en als ze doorgaan na dat je ze de waarheid hebt verteld ga je naar de politie en geef je ze aan vanwege laster. dat is namelijk strafbaar, ze schelden je uit en vallen je voortdurend lastig. en als je daar dan veel last van hebt kun je ze aangeven.

    naja hoop dat je er wat aan hebt

    groetjes Raven


    AlphaRaven