• Jah, ik ga nu toch echt een klaag topic openen x'D Mijn vriendje is op vakantie naar Indonesië, en tegenover zijn huis daar is een internetcafé, dus kunnen we alsnog op msn praten. Smst ie vanochtend dat er een stroomstoring is. Een fucking stroomstoring -_- Dus nu kan ie niet op msn =( En dat haat ik.

Iemand anders haar vriendje wel eens gemist?

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast door een moderator op 23 maart 2010 - 10:04 ]

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Als een vriendje net zoiets voor je kan betekenen als een mama (geen ervaring) dan: Sterkte!

Als je maar een ananas hebt..

Icetea schreef:
    Ik heb geen vriendje (gehad), dus nee :')

Poor you =(
    Mijn vriendje zie ik elke schooldag en in het weekend, dus ik mis hem vrij weinig. Maar ik kijk niet echt uit naar de zomervakantie, nee.
    Kan hij je niet bellen? Het is duur, maar ook persoonlijker dan msn.

I clicked my heels and wished for you.

Nouja ik mis mijn vriendje al als ik in de bus naar huis zit als ik bij hem weg kom :x

-

Toen ik net had met mijn inmiddels ex was dat bij toeval twee dagen voor ik 6 weken naar de Filippijnen ging. En ja, toen had ik ook na een tijdje wel zoiets van: Ja, waar zijt gij? Maar ik heb er niet heel erg mee gezeten, ik kom immers weer terug :]

No growth of the heart is ever a waste

Hap schreef:
    Poor you =(
    Mijn vriendje zie ik elke schooldag en in het weekend, dus ik mis hem vrij weinig. Maar ik kijk niet echt uit naar de zomervakantie, nee.

Of maak allebei skype aan, daar kun je goedkoop me bellen. Hoe het precies werkt weet ik ook niet :']

No growth of the heart is ever a waste

Hap schreef:
    Poor you =(

Bellen is echt te duur helaas. Hij heeft me 2x gebeld met de mobiel van zijn vader, die kan de telefoontjes op zijn zaak zetten en dus declareren. Maar dat mag niet al te vaak, omdat het gewoon heel duur is.

Zaitsev schreef:
    (...)
    Of maak allebei skype aan, daar kun je goedkoop me bellen. Hoe het precies werkt weet ik ook niet :']

Dat gaat helaas ook niet, omdat hij in een internetcafé op internet zit en dat dus niet zomaar kan opstarten daar. En hij is vandaag naar Bali gegaan (hij was eerst in Malang) en daar is geen internetcafé in de buurt =(

[ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 17:24 ]

De eerste week dat ik samen was met mijn vriend, nu mijn ex, was ik ziek. Ik miste hem echt ongelofelijk en hij mij ook. En nu mis ik hem nog het meest van al.

Ryan Dunn (ll)

Icetea schreef:
    Ik heb geen vriendje (gehad), dus nee :')

Ja, ik mis hem als ik hem niet kan zien.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Ik mis hem nu ook. :(

Your Butt is Mine!