Hoe kan je nou trots zijn op een land waar verkrachters en moordenaars hooguit 15 jaar lekker luxe in een gevangenis zitten en meestal nog eerder vrijgelaten worden ook?
Een land vol schijtluizen, meelopers en ingewikkelde regeltjes die ervoor zorgen dat de rijken rijker worden en de armen armer?
Waar de politie de meest corrupte groep is?
Sorry, ik kan niet trots zijn op Nederland.
Ravel schreef: Ongeveer wel. Op sommige gebieden niet, maar ik vind het wel altijd cool dat bijna elke buitenlander Nederland kent, terwijl we maar een heel klein landje zijn.
Cloudburst schreef: Wie is Geert Wilders waar velen het hier over hebben? Ja ik ben dus duidelijk een (domme) belg.
Geert Wilders is een van de kandidaten voor het Nl'se parlement etc. En hij krijgt steeds meer aanhangers maar Wilders heeft hele rare ideeën -vind ik-. En hij blaimt de moslims overal van. Hij heeft een aantal jaren geleden ook een korte film 'Fitna' gemaakt om te laten zien hoe slecht moslims zijn, maar hij laat dan ook enkel hun slechte kant zien. Nooit de goede.
Assassin schreef:
Hoe kan je nou trots zijn op een land waar verkrachters en moordenaars hooguit 15 jaar lekker luxe in een gevangenis zitten en meestal nog eerder vrijgelaten worden ook?
Een land vol schijtluizen, meelopers en ingewikkelde regeltjes die ervoor zorgen dat de rijken rijker worden en de armen armer?
Waar de politie de meest corrupte groep is?
Sorry, ik kan niet trots zijn op Nederland.
Nikki, er zitten overal van dat soort mensen. Dat kun je gewoon niet aanpassen, want overal in de wereld zitten er van dat soort mensen die anderen het leven zuur maken om er zelf van te profiteren.
Ik ben trots op mijn vaderland Wit-Rusland
Op België niet, we zijn vooral bekend dankzij onze wapens. En de chocola (en toevallig lust ik geen chocola
--'.)