• Geesz had van mij oude foto's op de PC staan en ik moet zeggen, wat was ik godganselijk lelijk vroeger. . Nee grapje, ik vond me er wel komisch uitzien met zwart haar.

    Edit; Nee, ik vond/vind mezelf niet lelijk. Ik vind het alleen grappig om het verschil tussen nu en vroeger te zien, want dat is een best groot verschil.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 18:52 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Danyeel schreef:
    (...)
    Ligt eraan waar je het over hebt want van emo's heb jij meer verstand daar geef ik gelijk in :')


    Even één klein ding he, ik doe tenminste moeite om iets uit te zoeken. Jij gaat alleen maar uit van de vooroordelen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kappen we er nu mee jongens? Ik ga echt forum bans uitdelen, dit is de laatste keer dat ik het zeg!!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Zetpil schreef:
    (...)

    Even één klein ding he, ik doe tenminste moeite om iets uit te zoeken. Jij gaat alleen maar uit van de vooroordelen.

    Ja dat klopt en meestal kloppen mijn vooroordelen ook nog dus dan is het toch ook logish dat ik daar vanuit ga? En ik weet wel zeker dat het nu ook zo is. : )


    I'm a little bit lost without you <3

    Temerarious schreef:
    (...)
    nee?



    Nou het is maar voor je eigen hoor (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Danyeel schreef:
    (...)
    Ja dat klopt en meestal kloppen mijn vooroordelen ook nog dus dan is het toch ook logish dat ik daar vanuit ga? En ik weet wel zeker dat het nu ook zo is. : )


    Jij denkt alleen maar dat het klopt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mag hier trouwens een slotje op >.<

    Ik wil geen ban ;')

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 19:21 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.