• Hello.

    Mijn echte haar kleur is donkerblond/lichtbruin, toen had ik het met blondspray lichtblond gekregen, daarna had ik het donkerblond geverfd, toen weer lichtblond, en nu weer middenbruin. Maar dat laatste is zo mislukt dat er nu een groene gloed over heen zit , maar ook nog blonde plukken dus de kleur is nu van donkerblond tot middenbruin. Kort om, heel lelijk.
    Nu wil ik het weer blond, maar kan je geverfd bruin haar weer licht blond krijgen..? De kapper zegt dat ik het door haar moet laten doen, maar dat kost 80e.. en dat is best duur vind ik voor een thuiskapper.

    ThanQ

    misschien eerst bleken, en dan opnieuw verven - heeft ook geen verstand van de kapper-

    Ik zou het als ik jou was weer laten terugverven naar je gewone haarkleur, want waarschijnlijk is je haar nu aardig dood door al het kleuren. Beter kleur je het lichtblond als je haar wat beter is geworden.
    Maar als je het doet, gewoon bij de kapper laten doen, want bij mij werd het dus oranje, en dat wil je absoluut niet. Toen ging ik ook maar aan de gang met blondspray (':

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 18:09 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laten ontkleuren en dan verven en dat is wel duur ja. -heeft zelf ook gedaan-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die prijs is helemaal niet zo gek hoor.. :'] Maar verder ben ik het met Ravel eens. :'d


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oh hell, mn kapper wil het ook niet verven, maar laten high lighten..

    Ravel schreef:
    Ik zou het als ik jou was weer laten terugverven naar je gewone haarkleur, want waarschijnlijk is je haar nu aardig dood door al het kleuren. Beter kleur je het lichtblond als je haar wat beter is geworden.
    Maar als je het doet, gewoon bij de kapper laten doen, want bij mij werd het dus oranje, en dat wil je absoluut niet. Toen ging ik ook maar aan de gang met blondspray (':

    waar kan je zon blondspray kopen. *wordineenkeerverliefddoordienaam*


    So Wrong, It's Right <3

    Laten ontkleuren en dan kleuren (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ewigkeit schreef:
    Laten ontkleuren en dan kleuren (:

    Etoile schreef:
    (...)


    We only can learn to love, by loving.

    Als ik jouw was zal ik het sowieso door een kapster laten doen, want er zelf aan beginnen kan nog slechter aflopen als dat het nu al is.
    En het is inderdaad wel veel geld, maar dan zou ik ineens naar een kapperszaak gaan, aangezien de prijzen dan wel rond het zelfde bedrag zullen liggen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 19:10 ]

    Sorry, ik kan je niet helpen. Mijn haarverf werkt wel goed :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou naar de kapper gaan. Die weet (als het goed is) waar hij mee bezig is.


    Protect me from what I want

    Ik raad je ook aan om naar een kapper te gaan, ik heb het eerst zelf gedaan en mijn haar werd oranje. x]
    Bij de kapper is het nu een stuk beter geworden, nog steeds met een oranje gloed erover, maar dit was het beste wat ze er van konden maken. x]