• Op mijn school, zijn de lessen zeg maar 70 minuten, in plaats van 45. Dus dat betekend dat je op 1 dag maximaal 6 lesuren kan hebben. Maar omdat de toetsen van vorig week naar deze week veschoven worden i.v.m de dood van Milly. Maar nu doen ze de toetsen van vorige week en de toetsen van deze week in 1 keer geven. Dus nu hebben we donderdag 5 toetsen! 5 van de 6 lesuren moeten we dus toetsen maken en sommige moeten zelfs 6 van de 6 lesuren toetsen maken.. maar volgens mij mag dat niet eens:S We zijn naar de teamleider gegaan, maar die zat te zeuren dat er geen verbod opstaat en dat we anders maar tegen de docenten moeten zeuren.. (alsof we dat al niet gedaan hebben(cat))

    Maar mijn vraag dus, mogen jullie op 1 lesdag alleen maar toetsen maken terwijl het geen toetsenweek is?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Uh, bij ons was het zo dat je maar 1 repetitie per dag mocht hebben.


    Your make-up is terrible

    Ja en wij hebben geen toets week, we mogen alleen niet meer dan 3 talen op één dag. Maar wel maar één repetitie en het aantal SO's is onbeperkt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 16:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    volgens mij maakt iedere school haar eigen regels over dat soort dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoveel op 1 dag mocht ik niet op school.


    -

    Ik weet niet of dat in de wet staat. Bij ons mag je er (maar) 2 pw op een dag. En er staat geen limiet op SO's. Maar die heb ik gelukkig niet meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij mogen wel veel so's, maar volgens mij niet meer dan 2 reps. Tenminste, zover laten wij het niet komen..


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Wij mogen wel veel so's, maar volgens mij niet meer dan 2 reps. Tenminste, zover laten wij het niet komen..


    Wij mogen ook meerdere so's, maar dit zijn echt 5 repetities..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Normaal mogen wij er maar 2 op een dag 2 reps maar met toetsweken an het best anders zijn


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wij mochten 3 pw's en so's op een dag hebben. Volgens mij is er geen vaste maatstaaf hiervoor, but I'm not sure. Vijf toetsen op een dag zal in elk geval niet het gemiddelde bevorderen. Bij ons gebeurt zoiets nagenoeg niet, maar wij kunnen ook overleggen. Ik hoop dat je eruit komt. Zo niet: succes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij mogen er maximaal 2, maar ik ken geen toetsweken x;


    Destroy what destroys you.

    wij mogen 1 repetitie en 2 so's op 1 dag..
    en maximaal 4 repetitie's in week (volgens mij)
    dusch als je 5 op 1 dag hebt is dat wel extreem:O


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, wij mogen 1 proefwerk en so's 2 ofzo maar wat jij hebt is wel heel veel ja!


    We only can learn to love, by loving.

    Exercitus schreef:
    volgens mij maakt iedere school haar eigen regels over dat soort dingen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wij mogen per dag 1 toets hebben van een hoofdvak + een toets van een bijvak of 2 toetsen van 2 bijvakken, niet meer dan dat. 6 toetsen op een dag is echt wel teveel!


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij ons mocht dat! (:


    Get outta my head!