• -geen idee of hij goed staat-
    Ik heb een leerkracht Chemie, leuke gast, maar een beetje eng. Het lijkt tegenwoordig (een vriendin, L., is het ook opgevallen) dat hij nogal veel in mijn richting kijkt. En hij kent ook bijna alleen mijn naam..
    Enkele dagen erna had L., een droom. Die leerkracht en ik, speelden mee in de film "Bo". Ik was Bo, en hij was mijn pooier. Sindsdien heb ik schrik van die leraar en valt het me nog meer op dat hij naar me kijkt :X
    En nu ben ik ook bang, ergens.. Want, die leraar is ook een leraar LO, en hij is echt héél sterk (je ziet zijn armspieren steeds, want hij draagt altijd een t-shirt)
    -Dit moest er even uit :Y)-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Soldier schreef:
    Weetjewat? -geeft mijn kettingzaag-
    Als hij je ooit wat wil aandoen. Gebruik je die kettingzaag, of je slaat hem gewoon en loopt naar de directeur.

    Zorg goed voor Mindy! Ze heeft pas een nieuwe ketting! D:

    Ooh, maar je mag haar nog even houden hoor ^^ Er staat een bunsenbrander in die klas en zo.. Ik bedreig die daar wel mee ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Joyce, als ge daar ffe op let, dan ziet ge da wel :X En dankzij Lien heb ik daar nog meer schrik van :X

    Kzal der wel es op letten, maar volges mij bent gij en lien iets aant halluniceren hoor...*niet slecht bedoelt "fzo :X*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Weet wel dat je altijd de dingen ziet die je wilt zien. Als jij erop gaat letten of hij naar jou kijkt, zal jij dat veel vaker ´zien´, zeg maar. Ookal is het niet specifiek naar jou gericht.


    Bored.

    Oeh, lekker. :9~
    Haha, sorry. Het is maar een droom, maak je maar geen zorgen. Je vergeet het snel weer. (ik had echt net hetzelfde x'd)
    Veel succes! ;3


    Where there is a sea there are pirates...

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Kzal der wel es op letten, maar volges mij bent gij en lien iets aant halluniceren hoor...*niet slecht bedoelt "fzo :X*

    Ghéhé x) I know, maar het is toch héél eng :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Pliena schreef:
    Hij zal vast niets doen, hij is een leerkracht. Al is het wel bah.

    DarkPassion schreef:
    Weet wel dat je altijd de dingen ziet die je wilt zien. Als jij erop gaat letten of hij naar jou kijkt, zal jij dat veel vaker ´zien´, zeg maar. Ookal is het niet specifiek naar jou gericht.

    Ik zal er op proberen te letten :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Flawless schreef:
    (...)

    Hij is ook bah. Een vriendin van een jaar jonger heeft hem als LO-leerkracht, en ze vertelde me net dat ze het ook heeft, soms.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Hij is ook bah. Een vriendin van een jaar jonger heeft hem als LO-leerkracht, en ze vertelde me net dat ze het ook heeft, soms.

    Maar allé, hem toch niet ! Dieje gaat altijd naar zen kindje tijdens de speeltijd "nzo ! Ik bedoel, wa moest ik vorig jaar mej de fossie dan wel niet zeggen? Dieje spreekt mij nu nog altijd aan als ik hem tegenkom...Achja, ik zal er de eerst volgende chemie les wel eens goed op letten, dan zullen we zien (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Maar allé, hem toch niet ! Dieje gaat altijd naar zen kindje tijdens de speeltijd "nzo ! Ik bedoel, wa moest ik vorig jaar mej de fossie dan wel niet zeggen? Dieje spreekt mij nu nog altijd aan als ik hem tegenkom...Achja, ik zal er de eerst volgende chemie les wel eens goed op letten, dan zullen we zien (nerd)

    Vraag maar aan Marie! En, volgend jaar is er kans dat we hem hebben voor LO :X En let er aub niet te veel op, dat valt op ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Vraag maar aan Marie! En, volgend jaar is er kans dat we hem hebben voor LO :X En let er aub niet te veel op, dat valt op ^^

    && Ik wil dieje echt wel voor LO ! Ik vind dieje echt wel nice eigenlijk...
    && Ik zal het niet te opvallend doen (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    && Ik wil dieje echt wel voor LO ! Ik vind dieje echt wel nice eigenlijk...
    && Ik zal het niet te opvallend doen (A)

    Volgens mij is dieje voor LO ook wel nice^^ (ge kunt daar echt alles van gedaan krijgen :D)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hahaha, die communicatie tussen Janne - Joyce hier is best wel grappig... Maar ik denk persoonlijk ook wel niet da dieje zo is hoor. Alleja, 'k bedoel maar: dieje is getrouwd, heeft twee kindjes... En dieje zie er nogal normaal uit. (: Er lopen denk ik wel ergere pedo-leerkrachten bij ons op school rond hoor (dn Hoedie, de Fossie...) En daarbij, dieje is kei heet :$ Maar ehm, als hem ooit eens iets probeert, zou da wel kei eng zijn Ö Want eigenlijk, in films en zo, zijn da ook altijd de normaalste mensen die dan uiteindelijk seriemoordenaar blijken hé. Ik zal dieje ook wel eens wat in 't oog gaan houden, want nu ben ik wel benieuwd eigenlijk (:


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    Hahaha, die communicatie tussen Janne - Joyce hier is best wel grappig... Maar ik denk persoonlijk ook wel niet da dieje zo is hoor. Alleja, 'k bedoel maar: dieje is getrouwd, heeft twee kindjes... En dieje zie er nogal normaal uit. (: Er lopen denk ik wel ergere pedo-leerkrachten bij ons op school rond hoor (dn Hoedie, de Fossie...) En daarbij, dieje is kei heet :$ Maar ehm, als hem ooit eens iets probeert, zou da wel kei eng zijn Ö Want eigenlijk, in films en zo, zijn da ook altijd de normaalste mensen die dan uiteindelijk seriemoordenaar blijken hé. Ik zal dieje ook wel eens wat in 't oog gaan houden, want nu ben ik wel benieuwd eigenlijk (:

    People, een beetje voorzichtig, dankje :X En, ja oke, de Hoedemakers is erger x) Ik heb eens een 10 gekregen dankzij mijn vrij open t-shirt :Y)
    En, ja, hij is het -schaam- maar, toch is hij eng :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    People, een beetje voorzichtig, dankje :X En, ja oke, de Hoedemakers is erger x) Ik heb eens een 10 gekregen dankzij mijn vrij open t-shirt :Y)
    En, ja, hij is het -schaam- maar, toch is hij eng :X

    Sorry voor mijn onsubtielheid :$ Maar dieje ga hier toch nie op lezen of zo (: 'k heb daar nu ineens een ander beeld van, nu het misschien ne pedo blijkt te zijn, haha ^^ Straks krijg ik daar ook nog schrik van Ö


    Beeeeeeeesje :-)