• Ik was dus gister op de verjaardag van mijn tante, en die had het over haar buurvrouw.
    Dat mens is in verwachting van haar twaalfde kind. Ze heeft nu 3 jongens en 8 meisjes. serieus. da's toch niet leuk voor die kinderen? Toen mijn neefje (3) een trampoline had gekregen had een zo'n dochtertje van die buurvrouw gezegd: Is die trampoline hélemaal van Dean alleen? O_O
    Da's toch zielig? ;P

Caution first, always.

Zetpil schreef:
    Haha, ze hebben nog nooit van de beste uitvinding ooit gehoord; voorbehoedsmiddelen.

Mijn moeder had 15 broers en zussen, waarvan een flink aantal bij de geboorte overleed.
    Ik vraag me af of mijn oma ooit de kans had nee te zeggen.

No growth of the heart is ever a waste

WTF?

Ik moet voorlopig niet eens denken aan 1 kind laat staan 12 ofzo -_-'

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Ik ken iemand en die zijn met zijn 16 thuis,dus 14 kinderen(waarvan de oudse 16 of 17 is) en volgens mij is die moeder weer zwanger.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

shit man xD
    ik word al gek van m'n ene neefje

Hazardous schreef:
    OMFHG
    Ik had een keer gehoord dat een gezin 16 kinderen had. (Na een brand nog maar 12. daarom kwamen ze in het nieuws)

Was dat die brand in Kampen?
    Zo ja dan waren het 14 kinderen waarvan er 4 overleden zijn...
    Ik woon in Kampen en hier heb je nog best wel veel mensen die streng gelovig zijn met heel veel kinderen (rond de 11/12 vaak)

dream, dare, fly!

CHAOS schreef:
    Ik moet niet eens denken aan 1 kind, laat staan 12 :l

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Wauw.!
    die gaat te keer!

I hope you die :3

Sid schreef:
    Condooms kosten toch niet zoveel?

Waarschijnlijk zijn ze katholiek.

"Let them eat cake!"

Tering jonge, hebben die nog nooit van condooms gehoord :$

We can only learn to love by loving.

ANNExROCKT schreef:
    (...)

Was dat die brand in Kampen?
    Zo ja dan waren het 14 kinderen waarvan er 4 overleden zijn...
    Ik woon in Kampen en hier heb je nog best wel veel mensen die streng gelovig zijn met heel veel kinderen (rond de 11/12 vaak)

Zou kunnen ;]
    Aha. Heb jij ook veel broers/zussen?

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

jessicaXtom schreef:
    Haha ik moet er niet an denken 12 kinderen.

Bill Kaulitz (LL)

Sid schreef:
    Condooms kosten toch niet zoveel?

Hahahahaha :'D

If we had not a soul, music would have created it.

Wow. en ik dacht dat 5 al veel was. Mijn tante heeft er 5 namelijk, moet het dan niet ontzettend druk zijn? .__.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Mijn god ;o

it's so empty living behind these castle walls