• sjezus, ik ben zo boos op dit moment! ;o
    ik moet dus naar een of andere podo-blablabla- voor dansen > spitzen.
    en ik wil niet wegblijven bij dansen, omdat dat gewoon echt niet kan. =3
    en ik heb de komende week naja, het begint vrijdag =3
    en die podo-blablabla- werkt alleen maar op maandag en vrijdag,
    en ik moet nu van mijn moeder een lijstje maken wanneer ik niet kan, maar ik weet niet wanneer ik pw's heb, -op welke tijden-
    en als ik dat zeg, lijkt het net of het niet tot haar doordringt.
    -en om een lang verhaal kort te houden-
    zit ik nu jankend boven en denken mijn ouders-ja ook mijn vader ;x- dat ik het wel weet, maar geen moeite ervoor doe.
    en dat is niet waar ;3

    Ik snap het niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik snap het niet?

    ik moet naar een of andere mevrouw voor mijn voeten,
    dan moeten we een afspraak maken,
    maar ik doe de vooropleiding dans en heb iedere dag dans,
    ik wil niet wegblijven bij dans, want we hebben de komende tijd belangrijke repetities,
    mijn moeder heeft al vaak een afspraak gemaakt en verzet bij die podo-blablabla-,
    ik moest gaan vragen bij leraren wanneer de tijden waren van de pw's
    alleen die mensen weten dat niet, dus kan ik ook niet verder iets bedenken.
    Nu wil mijn moeder morgen de afspraak verzetten die we het laatst gemaakt hebben, alleen naar wanneer weet ik niet,
    en nu denken mijn ouders dat ik geen zin heb om naar die podo-blablabla- te gaan,
    alleen ik vind het niet erg om te gaan, maar als die leraren mij niet kunnen vertellen wanneer de tijden zijn, dan kan ik toch ook niets doen?

    -snap je? =3-

    Jaah, ik snap het! Sorry, ik was eventjes vergeten dat jij op een dansschool zat. Maar als je nu de maandag gaat? De pw-week zal toch zo snel niet komen? Of moet je meerdere keren naar die podozoiets?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Jaah, ik snap het! Sorry, ik was eventjes vergeten dat jij op een dansschool zat. Maar als je nu de maandag gaat? De pw-week zal toch zo snel niet komen? Of moet je meerdere keren naar die podozoiets?

    nee, maar een keer. =3
    -maar morgen gaat al niet meer want vanaf morgen kan mijn moeder bellen =3-
    de maandag daarna is pww, en de volgende vrijdag ook =3

    Kan het anders niet 's avonds?
    En een keer een proefwerk niet maken zal toch ook niet zo erg zijn. Die kan je nog inhalen (:


    your eyes are like stars in the night.