• Ik ben er heilig van overtuigd dat ik geblokeerd ben in mijn schrijven. Er komt niks meer uit, en dat vind ik heel erg vervelend omdat ik vroeger dagelijks schreef en nu heb ik al twee week achter elkaar niets geschreven, en dat is een uitzondering bij mij.

    Heeft iemand een idee hoe ik dit weer op kan roepen? ='D
    I mean het is zwaar klote als je ineens niet meer kan schrijven.
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    luister eens naar (veel) liedjes dat doe ik namelijk ook als ik even geen inspiratie heb of dat ik gewoon niet meer kan schrijven zoals jij zegt en andere stories lezen dat helpt ook

    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    Poisonheart schreef:
    luister eens naar (veel) liedjes dat doe ik namelijk ook als ik even geen inspiratie heb of dat ik gewoon niet meer kan schrijven zoals jij zegt en andere stories lezen dat helpt ook

    xXx

    Ik luister de hele dag muziek, dus als het daardoor terug zou moeten komen werkt dat niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hey, dat heeft iedere schrijver. Dat is normaal. So, don't worry, het komt vanzelf. Ga er vooral niet naar zoeken.


    "Let them eat cake!"

    mischien moet je ergens meer inspiratie opdoen :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Dat heb ik ook al een hele tijd. Ik heb een aantal lopende verhalen hier op Quizzol en ik probeer te schrijven, maar er komt gewoon helemaal niks uit.
    Ik vind het echt kut (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, dit heb ik ook. Ik ben bezig aan een nieuw verhaal en ik heb zo'n beetje de halve verhaallijn, maar ik moet de hele hebben. En ik zoek naar wat origineels.
    Dus dat wordt maar weer Youtube aanzetten :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet het niet sorry, ik heb dat op dit moment ook.
    En dat van mij is al 4maanden aan de gang. o.o


    Smiling but close to tears.