• hey, ik wou net beginnen schrijven aan een nieuw deel voor deze story, en bedacht me dat ik nog een rol nodig heb. ik zeg nog niet dewelke, dat zie je wel ^^
    wil je de rol?
    vul dit even in;

    volledige naam;
    leeftijd;
    karakter;
    slechte gewoontes;
    foto;

    ik kies niet de eerste, maar de beste (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 10:16 ]

    Ik vul hem wel even in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    volledige naam; Jadey Cohen.
    leeftijd; 16
    karakter; Vrolijk, impulsief, spontaan, beetje gek, creatief, goedgelovig, lief, behulpzaam, begripvol, actief, leergierig en grappig.
    slechte gewoontes; ochtend humeur, laat zich snel mee slepen, heeft weinig lef, ze is slim maar gaat weinig naar school omdat ze liever buiten is of model staat, is een flapuit, ze ontbijt niet en drinkt te veel koffie.
    foto; Deze.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 13:12 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    volledige naam; Amber Lavrova
    leeftijd; 16 Jaar
    karakter; lief, mysterieus, goedgelovig, mondig, betrouwbaar, spontaan, behulpzaam, gevoelig, impulsief
    slechte gewoontes; nagelbijten, durft nogal snel haar mening zeggen, is te veel met haar gewicht en lichaam bezig
    foto; Amber

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 13:14 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb al een rol in je serie, maar wil er wel een aanmaken hoorr. :3

    volledige naam; Scarlet Keyhorn
    leeftijd; 15
    karakter; nieuwsgierig, aardig, behulpzaam, sarcatisch, slim, kritisch, moedig.
    slechte gewoontes; geeft snel haar mening, kan drama en chaos veroorzaken, maakt van een mug een olifant.
    foto; klik

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 21:10 ]


    we've only said goodbye with words