• Het is altijd Tugba Luister.Tugba Gedraag je,Tugba Je bent echt verslaafd aan je computer,Ga nou eens weg[terwijl ik er dan nog maar een half uur op zit].Tugba waarom haal je slechte cijfers op school? Ik ben het gewoon schijtziek Mijn ouders hebben zo veel commentaar-.-Ik ben gwn zo pissed of.Ik heb smetvrees weetje En daarom help ik nooit met de afwas:S En dan zegt mijn pa ; Jij doet gvd niks in dit huis!Mijn broer wordt altijd voorgetrokken,Hij krrijgt alles wat hij wil,En ik moet maar zelf gaan sparen.Ik denk gewoon da ze het beter af zijn zonder mij..;S ik ben het gewoon zo beu.Soms heb ik de neiging om weg te lopen en nooit meer terug te komen.Ookal ga ik onderweg dood , HET BOEIT me geen ene barst meer.Wat moet ik doen;S?


    Pictures fade away, but memories are forever

    mss moet je er dr eens met je ouders over praten, of heb je dat al gedaan??


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik snap precies wat je bedoelt...


    One man's fun is another's hell.

    Ik versta je probleem!
    ik mag totaal ook niks thuis en mn kleine zus word voorgetrokken , maar zelf weet ik ook geen oplossing te vinden.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Misschien een brief schrijven? Waarin je alles zegt wat je dwars zit en dat je dat zo niet meer wil.

    mss moet je er dr eens met je ouders over praten, of heb je dat al gedaan??

    Ik heb wel eens gezegt'hij wordt altijd voorgetrokken'En dan zeggen ze 'onzin wij houden van jullie dat weet je toch'Omg daar is dus denk ik niets van waar!Als hij mij uitscheldt zeggen ze niets!En als ik hem uitscheld is het meteen: Pas op je woorden-.-!


    Pictures fade away, but memories are forever

    SgaaT <3!

    Ik begrijp je maar praat erover met ze ! Misschien helpt dat of met je broer misschien kan hij tegen over je ouders beginnen dat ze hem niet voor moeten trekken of praat met je mentor! En als je gaat weg lopen wil ik zeggen probeer dat niet tedoen en als je het doet ga niet naar een vriendin die ze kennen daar vinden ze je zo! Je kan ook naar mij komen ! Word je noooit gevonden!

    xx Renee


    I do not hook up.

    (...)
    Ik heb wel eens gezegt'hij wordt altijd voorgetrokken'En dan zeggen ze 'onzin wij houden van jullie dat weet je toch'Omg daar is dus denk ik niets van waar!Als hij mij uitscheldt zeggen ze niets!En als ik hem uitscheld is het meteen: Pas op je woorden-.-!

    Hmm die reactie ken ik :o
    nja, veel valt er denk ik niet aan te doen ,gwn beetje negeren ofzo :S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nhja dankjewel allemaal,Waarschijnlijk doen ze over een week weer zo ,Mhjaa 18HEID Ilove you:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je bent niet de enige...hier zit er nog een...