• Hellow (cat)

    8 april verjaar ik, en ik krijg elk jaar kleren + geld. Maar deze keer had ik dus ook aan m'n mama gevraagd of ik de DVD van New Moon zou mogen krijgen. En ze zei dus dat het mocht. (New moon komt uit op 23 maart geloof ik) Maar nu moet ik een moeilijke beslissing maken. Want Morgenrood het volgende boek in de Twilight Saga komt dan weer 16 april (denk ik ?) uit en die wil ik ook hebben ;3. Dus wat zouden jullie kiezen ? De DVD van New moon of het boek Morgenrood ?

    xoxo'


    I found myself in Wonderland.

    DVD denk ik. Van je verjaardagsgeld kun je dan dat Morgenrood boek kopen (krul)


    I recycle my thoughts.

    Ik zou het boek Morgenrood kiezen,
    Heb je de film New Moon al gezien?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je de film al hebt gezien zou ik voor het boek gaan. Maar van alles zou ik voor de kleding en het geld gaan. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het boek Morgenrood.
    DVD's gaan nog worden afgeprijsd, die kan je dan later veel goedkoper kopen. Boeken behouden meestal hun beginprijs.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou het boek Morgenrood kiezen,
    Heb je de film New Moon al gezien?


    Ja ik heb die film al gezien, maar m'n zus (die ook harde Twilight fan is) heeft die nog niet gezien en ik zou dat eens graag hebben zo'n DVD om die bloopers en al die shit te bekijken n.n


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Ja ik heb die film al gezien, maar m'n zus (die ook harde Twilight fan is) heeft die nog niet gezien en ik zou dat eens graag hebben zo'n DVD om die bloopers en al die shit te bekijken n.n

    Toch zou ik nog steeds eerst Morgenrood kopen, omdat dat een nieuwigheid is. Je zal de rest van het verhaal weten en new moon ken je al. Nuja, de keuze is nog steeds aan jou ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dvd komt uit op 24 maart en ik ben de 23ste jarig >.>

    ik zou voor morgenrood gaan.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou het boek Morgenrood kiezen,
    Heb je de film New Moon al gezien?


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou een MacBook Pro vragen :'D

    Nee hmm
    Morgenrood/Breaking Dawn is eerlijk gezegd wel leuk int Engels dan die Nederlandse die nu uit komt. Ik zou de dvd nemen dr staan altijd extra's scenes op of ja zo extra dingetjes (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Toch zou ik nog steeds eerst Morgenrood kopen, omdat dat een nieuwigheid is. Je zal de rest van het verhaal weten en new moon ken je al. Nuja, de keuze is nog steeds aan jou ^^


    Nieuw...? De Engelse is al langer uit en is leuker te lezen. Je leert in 1 weg meer Engels.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    dvd (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.