• Ik heb een klacht over 'Topleden' want ik vind het oneerlijk: bij de topquizontwerpers zijn er alleen maar mensen die heel veel verhalen hebben; in quizen. Daarom hebben de mensen die écht quizen maken geen/ (of bijna geen) kans om er in te staan.
    Kan dit aangepast worden?

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Scrubs schreef:
    Daar dacht ik laatst ook nog aan.
    En ik vind het ook best wel oneerlijk.

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Eywa schreef:
    Het probleem is dat die mensen hun series niet omzetten en daar kunnen wij niet veel aan veranderen, denk ik.

Dat is inderdaad het probleem…

" I'm not your boyfriend, baby. "

Alysse schreef:
    Ja, daar heb je wel gelijk in.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

ach wat boeit het of je toplid bent of niet? x)

Alysse schreef:

Tanya is de beste.

Scrubs schreef:
    Daar dacht ik laatst ook nog aan.
    En ik vind het ook best wel oneerlijk.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Helemaal mee eens, ik heb alleen maar quizlets en al die mensen met series staan bovenaan... dat zijn gewoon van die mensen die heel lang niet on. zijn geweest en hun series niet om gingen zetten...

~brrrrrrrrrrrrr~

Dat is waar, maar het kan enkel veranderd worden als iedereen die verhalen nog in quizen heeft staan, die omzet in stories.
    En ik vind wel dat ze dat moeten doen.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Daar heb je eigenlijk best gelijk in :'D.
    Stap er anders mee naar Rutger?

Succ6! :'D.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Alysse schreef:

your eyes are like stars in the night.