• Ik zoek een storie, omdat ik me verveel en alle stories waarop ik een abbo heb al het uitgelezen. Storie moet voldoen aan het volgende :
    - Originele verhaallijn
    - Ik of zij vorm. geen Jij vorm
    - meer dan 20 delen
    - geschreven in goed ABN, zonder smileys en mét leestekens.
    - mag afgelopen zijn of nog durende. =]

    het mag een fanfic of een gewone fictie zijn, over wie maakt niet uit =]


    We can only learn to love by loving.

    Concert Love. |Bill.|
    Dat Tokio Hotel het maar niets vind om achterna gezeten te worden door fans, weten de fans zelf als geen ander. Toch lijkt Bill Kaulitz er geen problemen mee te hebben dat een onbekende fan elk concert van de Welcome To Humanoid City tour, vooraan weet te staat. Recht in zijn gezichtsveld. Ze is anders dan de rest. Ze gilt niet heel de boel bij elkaar als hij haar even een blik toewerpt. Ze blijft als enige kalm als hij water de richting in gooit waar ze staat. Hoe meer concerten er volgen, Hoe meer Bill zich op een concert verheugd. Is hij verliefd? Verliefd op het 'concert meisje'? Zal hij het er uiteindelijk op wagen en haar uit het publiek halen, om na 6 jaar eindelijk weer gelukkig te worden? You can find it out in: Concert Love.

    Hij heeft alleen nog wel maar 6 delen.. Maar ik ben ook pas 7 maart begonnen..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Doe mijne haha.
    -grapje-


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    Doe mijne haha.
    -grapje-
    nee want die heb ik al gelezen (puh)


    We can only learn to love by loving.

    Well.. Ik heb een storie about:
    The Jonas Brothers, eigenlijk meer over Elina Smith. Ze is de vriendin van Nick, haar moeder is net overleden aan een overdosis en alle problemen die haar vader heeft reageert hij af op haar.
    Elina woonde eerst in New York maar is later verhuist naar Tennessee. In New York was de beste vriendinnen met Selena Gomez, maar nu in Tennessee heeft ze Lilly. Lilly is een meer down to earth girl en weet niks van de celeb's in Elina's leven.
    Elk weekend gaat Elina nog terug naar New York om bij Selena langs te gaan. Een keer vraagt ze Lilly mee en dan begint haar leven pas echt.

    It may sound boring but read it before you trash it!!
    xxx.
    http://www.quizlet.nl/stories/14548/when-life-takes-over/


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    http://www.quizlet.nl/stories/15691/2115--freedom-forever/

    geen idee of die je aanstaat, eerste 4 delen zijn prologen, verhaal is wel makkelijker te begrijpen als je V for Vendetta hebt gezien ^^

    Another lovestory? (Jasper Hale)
    Afgelopen - 42 delen

    Ik ben momenteel aan Ather the happy end. (Jasper Hale) bezig, dit is de vervolgstory op Another lovestory?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 17:34 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb alleen een tom story met 3 delen.
    En dan nog een muziek story en een storie met quotes.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    http://www.quizlet.nl/stories/12491/-black-out/
    Gaat over een meisje die Black-Out aanvallen krijgt.
    * 23 delen.

    Zo iets misschien (:?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 20:22 ]

    huize kaulitz
    x.ik-vorm
    x.52 delen

    wanneer je leven als goed voorspelt werd, als een fantastisch leven uitkomt als een drama. dat is het leven van Sanne Kaulitz, Kaulitz ja. haar grootste wens is om die achternaam nooit de hebben gehad, vanwege haar ''famous'' broertjes is haar leven veranderd. iedereen zou een moord doen om in sanne's plaats te staan, maar schijn bedriegd als je eenmaal in haar schoenen staat.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *The reason to life(with TH)..

    Wat info over jou:
    Naam: Elèna
    Leeftijd: 17 jaar
    Kleur haar: Zwart met roze/rode plukjes
    Kleur ogen: Bruin
    Je vader werkt bij Concerten en op de set van nieuwe films.
    Je hebt van TH: ongeveer 70 posters, een bedovertrek+kussen, een supprrrgrote deurposter, een kalender en 3 cd's

    Iemand wordt dan ziek op de set en dan mag jij (Elena) erin spelen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.