• Hey Poeperds, Ja jullie zien het goed ik ga een nieuwe serie beginnen. Als ik straks van de computer ga na de proloog erop te zetten pak ik mijn laptop bij mij en begin ik te schrijven ook voor mijn andere verhalen. Dan moeten jullie niet boos worden op mij dat er geen verhalen meer komen want dan komen er een heleboel verhalen achter elkaar! x) Maar voor dat gaat gebeuren moet ik eerst een proloog bij elkaar krijgen en dat kan niet zonder jullie hulp. Wat heb ik allemaal nodig:
    * Vriendin Bill [BEZET][xpatrieszx]
    * Vriendin Georg [BEZET][kimlovesTH]
    * Vriendin Gustav [BEZET][MissLuilak]
    * Vriendin Andreas [BEZET][xNIJNTJE]
    * ABF Anneli [BEZET][JOYCELECTRO]
    * Zusje Anneli [BEZET][xpatrieszx]
    * Tweelingszus Anneli. [BEZET][SceneKid]
    * Nichtje Anneli. [BEZET][Billneukerx3]
    Dat waren de rollen wat moet ik hebben van informatie En die heb ik echt allemaal vandaag nodig!
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Woonplaats: Berlijn!
    Karakter:
    Stijl:
    Hobby's:
    Tekstje:
    Link met foto:

    Ik moet het allemaal vandaag hebben het tekstje kan je mij in een PB sturen.!
    En nu iedereen een reactie zetten.

    Ik kies niet de eerste die een reactie zet alleen degene die erbij past! Als je er niet van het begin informatie bijzet kan het zijn dat hij voor iemand anders is die dat wel heeft gedaan!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)


    waar gaat het over ? x]


    Ja =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Ja =]

    Dat weet ik nog niet hebben jullie misschien nog ideetjes?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Willen jullie misschien een heel ander verhaal. Dat ze zo op een onbewoond eiland en zo zitten. Oeh ik heb al iets ingedachten. Maar jullie moeten mij helpen voor een titel. Ze gaan zo op vakantie allemaal naar het zelfde eiland maar het vliegtuig stort neer en maar een paar mensen overleven het dan zien ze een eiland en gaan daar naartoe maar daar is er niemand. Dus helpen met een leuke titel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    stuck on a island

    Naam: Renee

    Rol: Nichtje Anneli.

    Leeftijd: Uhm doe maar 15 ^^

    Woonplaats: Berlijn!

    Karakter: Aardig, spontaan, grappig, stoer, zorgzaam & lief.
    Stijl: Ik draag vaak emo/scene achtige kleding maar ik vind dat ik mezelf geen emo kan noemen. Dus laten we het houden op scene queen.
    Hobby's: Gitaar spelen, zingen, dansen, acteren, shoppen & dingen doen met mijn vrienden.
    Tekstje: Hi i'm Renee. Ik ben dus 15 jaar oud zoals je misschien al hebt gezien. Ik speel gitaar net zoals Tom, Ja de Tom TOM KAULITZ van Tokio Hotel en ook zing ik zoals Bill. Ooit zou ik graag willen door breken en beroemd worden. En winkelen doe ik ook zeer graag en dan vooral met wat vriendinnen en mijn nicht Anneli! Volgens veel mensen ben ik aardig, spontaan, grappig & zorgzaam een beetje te zorgzaam ik geef meer om anderen dan om mij zelf! Oo nu moet ik gaan Anneli roept me om te winkelen! <3 xoxo

    Link met foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=63326

    xx Renee


    I do not hook up.

    Geen rollen meer vrij ik ga beginnen aan de proloog mensen!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Okee :'DD


    I do not hook up.

    De proloog is er!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)