NYC schreef: Beide, je moet schrijven in je hebben en je ontwikkeld dat talent beter door goed te oefenen, je woordenschat uit te breiden en goede verhalen te lezen.
NYC schreef: Beide, je moet schrijven in je hebben en je ontwikkeld dat talent beter door goed te oefenen, je woordenschat uit te breiden en goede verhalen te lezen.
Remember the nights we drove around crazy, in love.
Kijk ik was als klein kind al heel goed met moeilijke woorden. Ik had toen al een grote woordenschat. Ik ben toen ook verhaaltjes gaan schrijven, en ik ben in een jaar steeds beter en beter gaan schrijven. Oefening baart kunst zeggen ze wel eens, maar ik vind dat je het dan ook wel al wat ín je moet hebben.
[ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 8:17 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Ik vind dat je het kan leren.
Ik vond lezen en schrijven vroeger echt heel saai. En sinds ik op quizlet zit heb ik al heel veel geleerd over hoe ik beter kan schrijven. ;'D
Nou met vooral oefenen leer je er steeds meer over. In het begin suckte zwaar niet normaal maar nu ben ik tevreden met mijn schrijfstijl. maar ook een deel talent
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.