• Mooie verhalen schrijven, kun je dat leren/oefenen?

    Of moet je het gewoon in je hebben, dat je mooi kan schrijven?

    Dat vroeg ik mij af. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 21:17 ]


    Only losers can act the way you do

    Je hebt er talent voor nodig en dat kan steeds meer op gaan bloeien door te lezen etc. Dus van beide [:


    Get back motherfuckerz'

    Van jezelf.
    Maar als je naar andere verhalen kijkt, ga je denk ik ook daarvan leren. Zoals details, achtergrond etc.


    "Don't look back, you're not going that way."

    NYC schreef:
    Beide, je moet schrijven in je hebben en je ontwikkeld dat talent beter door goed te oefenen, je woordenschat uit te breiden en goede verhalen te lezen.


    Let's do this poo

    NYC schreef:
    Beide, je moet schrijven in je hebben en je ontwikkeld dat talent beter door goed te oefenen, je woordenschat uit te breiden en goede verhalen te lezen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Kijk ik was als klein kind al heel goed met moeilijke woorden. Ik had toen al een grote woordenschat. Ik ben toen ook verhaaltjes gaan schrijven, en ik ben in een jaar steeds beter en beter gaan schrijven.:Y) Oefening baart kunst zeggen ze wel eens, maar ik vind dat je het dan ook wel al wat ín je moet hebben.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 8:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dat je het kan leren.
    Ik vond lezen en schrijven vroeger echt heel saai. En sinds ik op quizlet zit heb ik al heel veel geleerd over hoe ik beter kan schrijven. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Je kunt het leren, maar ik persoonlijk voel meer voor 'het talent bezitten'. Je moet het al in je hebben, aanleg ervoor bedoel ik.


    History is not hatred.

    NYC schreef:
    Beide, je moet schrijven in je hebben en je ontwikkeld dat talent beter door goed te oefenen, je woordenschat uit te breiden en goede verhalen te lezen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    je kunt het leren maar het moet ook wel een beetje in je zitten denk ik :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Nou met vooral oefenen leer je er steeds meer over. In het begin suckte zwaar :X niet normaal maar nu ben ik tevreden met mijn schrijfstijl. maar ook een deel talent


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Prodigy schreef:
    Al doende leer je het, maar ik denk wel dat je ook talent moet hebben om écht goed te kunnen schrijven. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.