Oneens, mijn leven moet wel privé blijven als ik wil of mijn ouders willen dat het privé blijft blijft dat zo en daar heeft school niks over te zeggen. Het is toch mijn leven niet dat van hun?
Absoluut niet! Kijk, als iemand problemen heeft in zijn privéleven waardoor die slecht presteerd ofzo, of zwaar ongelukig is dan vind ik wel dat de school moet kunnen helpen, maar anders..
oneens kijk als er iets echt mis is thuis ofzo dan misschien wel maar anders zou ik echt niet willen dat leraren alles over mij weten. maar misschien moeten ze sommige mensen wel wat meer in de gaten houden want sommige zijn echt fout bezig
ligt eraan, als het iets is waardoor je schoolprestaties omlaag mee gaan is het misschien handig dat ze het weten, maar verder moet je ook je privé leven houden.
[ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 21:18 ]
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Reaper schreef:
Nee juist niet. Een beetje is genoeg want als ze helemaal in het privé leven van een leerling duiken zal dat waarschijnlijk zeer ongemakkelijk worden voor de leerling. Alsof iedere seconde van je leven in de gaten word gehouden.