• Morgen met nederlands moet ik een typetje nadoen.
    Ik schaam me kapot als ik zo moet doen voor de klas. En ik weet nog geen eens een typetje!

    Ik dacht aan een adhd patient, of een alcholist?

    HELP ME ;p


    Live life like a raver.

    Doe een bejaarde na.


    Your make-up is terrible

    Doe een hoer na.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Doe een hoer na.


    kan niet, doet iemand al anders had ik die wel gedaan xd.


    Live life like a raver.

    Baby ?


    -

    doe je leeraar na of en player of Bert en Ernie
    of een tpandanser of Michael Jackson
    of Mickey Mouse of Donald duck

    ADHD-patiënt is wel leuk/makkelijk om te doen lijkt me (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    ADHD-patiënt is wel leuk/makkelijk om te doen lijkt me (:


    haha, ja gewoon met een blikje energy.


    Live life like a raver.

    alcoholist! :'D
    En ik heb morgen een frans pw en ik leer al de hele dag en ken al 2 woordjes. Dat word weer een geweldig cijfer.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Iemand die ergens heel bang voor is ofzo. Dan ga je heel angstig kijken en jezelf vasthouden en steeds om je heen kijken en wanneer iemand wat zegt draai je heel snel je hoofd naar hem toe en maak je zo'n geluidje van 'Ieeeeek'. D:

    Of iemand met stuiptrekkingen? Doe ik soms ook wel eens gewoon :'D Is leuk om te doen.

    Of een kakker. Zeg steeds 'OO EM GEE', met zo'n t-rex handjes. Vertel heel irritant verhalen (En toen zei hij '...', en toen zei ik '...' en toen was mijn vriendin van like 'Neeeeeeh, echt waar?'. ftw :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ghaha, een kakker 8D
    Nee,
    een ... TH fangirl die Bill ziet ofzo 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Scarecrow schreef:
    Of een kakker. Zeg steeds 'OO EM GEE', met zo'n t-rex handjes. Vertel heel irritant verhalen (En toen zei hij '...', en toen zei ik '...' en toen was mijn vriendin van like 'Neeeeeeh, echt waar?'. ftw :'D
    Hahah, die klinkt echt geweldig. 't-rex handje' hahahaha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Iemand die depressief is! =D

    En dan kijk je de hele tijd omlaag (dan hoef je ook niemand aan te kijken!) en je zegt aldoor 'Och, ik zie het niet meer zitten' en dat soort dingen! =D
    En dan vertel je ook nog wat je allemaal tegenzat vandaag, dat verzin je natuurlijk. Zo is je parkiet overleden, je sokken zijn nat, dat soort dingen. Dan is het ook nog grappig. =]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 21:27 ]


    Stop existing and start living.

    Washington schreef:
    (...)Hahah, die klinkt echt geweldig. 't-rex handje' hahahaha.
    :'D Ja, als ik in de pauze op school iemand zie voorbijlopen die van die gayhandjes heeft zeg ik altijd 'Kijk, een t-rex'. Want die hebben van die kleine t-rex armpjes D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...) :'D Ja, als ik in de pauze op school iemand zie voorbijlopen die van die gayhandjes heeft zeg ik altijd 'Kijk, een t-rex'. Want die hebben van die kleine t-rex armpjes D:



    haha geweldig:P


    Live life like a raver.

    NYC schreef:
    Doe een hoer na.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.