• ...na de examens?

    Mijn drie vriendinnen en ik spreken altijd de eerste dag na de examens af, die dag doen we dan iets leuks en dan blijven we bij iemand slapen en de volgende dag doen we weer iets leuks. (Dan hebben we al zeker iets leuks om de hele examenperiode naar uit te kijken)
    We zijn al iedere keer de eerste dag samen naar de stad geweest en de volgende dag naar de cinema (of omgekeerd). Maar daar zijn we ondertussen ook wel een beetje op uitgekeken.
    We dachten deze keer samen naar de kapper te gaan, ghehe. Maar dat heb ik ook weer gesaboteerd, want blijkt dat ik samen met mama een week ervoor al ga. We zijn dus op zoek naar een andere mogelijkheid.

    Dus... Wat doe jij na de examens met je vriend(in)en?

    (Daar kan ik dan misschien wat inspiratie uit halen ;D)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 16:20 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb pas volgend jaar examen, dus ik doe niets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb pas over 3 jaar examens, ghéhe.
    Sorry :3


    Hope goes lost but never dies.

    Ravel schreef:
    Ik heb pas volgend jaar examen, dus ik doe niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ravel schreef:
    Ik heb pas volgend jaar examen, dus ik doe niets.

    Amai. Ik heb al ieder jaar examens gehad. ö


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik begin morgen en wij hebben volgende week vrijdag gedaan met onze examens, maandag heb ik nog excursie naar de haven van Antwerpen, dinsdag woensdag en donderdag evaluatie dus geen school, vrijdag vastenvoettocht en 's middags ben ik vrij. Vrijdag avond vertrek ik voor een week naar Frankrijk en de tweede week van de paasvakantie ga ik waarschijnlijk dingen met vrienden doen en zo (:

    Icetea schreef:
    Ik heb pas over 3 jaar examens, ghéhe.
    Sorry :3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Echt niet eerlijk, die van Nederland hebben geeneens examens terwijl wij ons dood zitten blokken, elk jaar drie keer opnieuw ,__,

    Clairvoyance schreef:
    Echt niet eerlijk, die van Nederland hebben geeneens examens terwijl wij ons dood zitten blokken, elk jaar drie keer opnieuw ,__,


    Geen examens? ö
    Ja, wij drie keer op een jaar... en zij geen? Dat is vreemd.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben eerst aan het blokken voor de proefwerkweek - deze keer wil ik het niet verknallen -, hoop vervolgens dat ik goeie cijfers op het examen haal en daarna ga ik feestvieren _O_
    Oke, misschien ga ik werken :']
    En 26 juli peer ik 'm voor 3 weken naar de Filippijnen :Y)


    No growth of the heart is ever a waste