• Het is misschien een rare vraag
    Maar als jij verliefd bent of geweest bent,
    Hoe weet/wist je dan dat je écht verliefd bent/was, of juist niet?
    Hoe beschrijf je nu juist .. liefde & verliefd zijn?

    - ik vroeg het me gewoon even af ^.^


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    PUKKELxDING schreef:
    Het missen van die persoon, de behoefte om de hele tijd bij diegene te zijn, de hele tijd aan die persoon denken, romantische liedjes luisteren, hem/haar willen knuffelen, aanraken. Ik hou ervan verliefd te zijn <3


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik ben pas een keer in mijn leven echt verliefd geweest. Ja, ik moest de hele dag aan hem denken. Ik staarde ook steeds naar hem. Tekende hartjes met zijn naam erin. Soms droomde ik wel eens over hem. En als hij naar me keek werd ik knal rood.

    Dus, zo ging dat bij mij!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wist dat ik verliefd was, maar toen het uit ging.. ik denk niet dat het ooit nog zo zou haten om verliefd te zijn


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou het niet weten, voor mij is liefde een niet te begrijpen begrip geworden.
    Liefde is vlinders right? Aan iemand denken, helemaal gek van die gene, ja je weet wel. Maar van iemand houden als in liefde? Idunno. Ik heb een jaar verkering met een jongen gehad, en ik was onwijs verliefd, maar toen dat een beetje zakte was ik hem uiteindelijk zat en voelde ik niks meer voor hem... (is uitgegaan en het voelt na 4 maanden nu nogsteeds alsof ik nooit gelukkiger ben geweest dan na het uitelkaar gaan) Verliefd is meer dan duidelijk, wat is van iemand houden dan?
    Blergh -_- Liefde..


    Mew <3

    PUKKELxDING schreef:
    Het missen van die persoon, de behoefte om de hele tijd bij diegene te zijn, de hele tijd aan die persoon denken, romantische liedjes luisteren, hem/haar willen knuffelen, aanraken. Ik hou ervan verliefd te zijn <3

    Dat :9~


    -

    Etoile schreef:
    Oei,ik vind het moeilijk om uit te leggen. Je voelt dat gewoon.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik voel vooral dat ik verliefd ben, doordat ik geen enkel moment nog aant iets anders kan denken dan aan die persoon, ook begin ik steeds te fantaseren hoe het zou zijn om met die persoon samen te zijn, ik krijg kriebels wanneer hij tegen me praat, naar me lacht of naar me kijkt, en ik praat ook enkel nog maar over die persoon, ook had ik heel heel vaak het probleem dat ik moest huilen omdat ik hem miste, of dat ik huilde omdat ik hem bij me wou, maar ik wist dat hij niet bij me kon zijn.

    Nou, dat is een beknopte versie van hoe ik me voel als ik verliefd ben. :$

    Als je écht verliefd bent (en het extreem is) dan word je meestal warm of rood als je diegene ziet, je krijgt vlinders, je kijkt naar de grond, je kan je niet concetreren.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nog nooit echt gehad met een persoon (wel via Inet maar dat ging gewoon niet)

    Op het moment ben ik stapel op een jongen. Telkens in de klas zit ik naar hem te staren.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ikkan pas echt zeggen dat ik verliefd ben als ik iemand mis; dat je 'savonds niet kan slapen tot je een laatste berich van hem krijgt. Ikweet dat ik nog altijd verliefd ben op hem; want iedere keer als ik zijn naam hoor breekt men hart opnieuw. Ook na al die maanden dat we niet meer praten. De tranen drogen maar pijn blijft.
    edit; ikdenk dat je als je echt verliefd bent dat wel merkt ;) 'tgevoel is niet te beschrijven ..

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 18:28 ]


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    ik ben echt verliefd

    wrm ik dat weet
    momenteel kan ik hem gewoonweg niet bereiken in jail (lastig verhaal)

    en eerlijk? geen enkele minuut van de dag denk ik aan iets anders dan hem , of hoe hij het stelt of wat er gaat gebeuren. Zn lieve woordjes die ik mis , de liefde die hij me gaf , de manier waarop hij me schatteke noemde q: , alles.

    Ik mis hem mateloos , het is bijna ondraagelijk. (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 18:29 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Als hij online komt op msn dan beginnen mijn handen te trillen en dan slaat mijn hart veel sneller. En als ik hem zie, aan hem denk, over hem praat dan begin ik te lachen en beginnen mijn ogen te fonkelen. En natuurlijk heb ik ook de vlinders in mijn buik. Ik droom elke nacht van hem, denk elk moment van de dag aan hem.
    En hij is nu mijn ex, ik ben meer dan een jaar verliefd op hem geweest daarna ben ik anderhalve maand met hem samen geweest (hij maakte het uit) en ik houd nu nog altijd van hem.