• Iemand bij mij in de klas is echt zó mega dom! Dit is dus wat ze vandaag heeft gedaan tijdens onze uitstap naar A"pen: We mochten even vrij rondlopen, en ondanks zij geen vrienden heeft, liep ze alleen. Toen het tijd was, en we terug naar de afgesproken plaats liepen, kwam zij er ook net aan. Zit er zo een kerel (Rond de 30 en bruine huidskleur) op een bankje die haar wenkt om naast hem te komen zitten. Dáár gaat het dus al fout; ieder normaal mens zou daar dus níet naartoe gaan alleen, maar zij dus wel. Begint ze wat met hem te flirten, ze praten wat "nzo, en wisselen zelfs nummers uit (zo leek het toch). Toen de leerkracht haar een hele preek gaf omdat ze gewoon bij vreemde mannen gaat zitten en dat die verkeerde bedoelingen hebben "nzo, zegt ze heel droog en simpel dat zo'n mannen haar toch niks kunnen doen o_O Vinden jullie nu ook niet dat die in een droomwereldje leeft? Oké, nu keken er 30 man van haar school erop, maar als ze dat ook gaat doen als ze alleen is...Dan kan ik niet verzekeren dat het goed gaat aflopen hoor ! Sorry hoor, maar vinden jullie dat nu ook niet vreselijk dom?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Sid schreef:
    (...)

    Wij hebben ook een loner in de klas, heeft in heel het jaar geen vrienden, maar in de klas sluiten we haar niet uit, we praten nog wel tegen haar enzo, en vragen haar om erbij te komen zitten. Dus als we een uitstap zouden doen, zouden we haar ook wel mee in een groepje nemen, al zou ze er dan als 5e wiel bijhangen.
    En wie wil er nu géén vrienden?

    Het ding is, we sluiten haar niet uit, ze was opeens gewoon weg. In de klas mag ze gerust bij ons komen zitten, alleen doet ze het nooit, of bijna nooit. En we hadden haar in de gaten, dus als er iets zou gebeuren, we zouden er meteen zijn. Net als de leerkrachten, die we ook al hadden verwittigt. BTW: Joyce legde het niet goed uit.. Het meisje uit onze klas heeft haar nummer helemaal niet gegeven, en ze was wel vrij voorzichtig..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Siren schreef:
    (...)
    Ik hou van jou. In zo'n klas zou ik willen zitten, dan was ik nu niet voor de rest van mijn leven getraumatiseerd.


    Ja, we hebben in onze klas echt geluk met onze groep (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Closure schreef:
    Het is inderdaad dom.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet het ook wel (:
    Maar jij deed net alsof het alleen de klas lag maar nu zeg je ook dat het aan dat kind zelf ligt dat wou ik even duidelijk maken ^^

    Nouja, dat hangt er meestal vanaf.
    Bij mij was het niet het geval. Er is werkelijk niets aan mij om mij erom te pesten, het is meestal de levenloosheid van die mensen. Ofzo.


    Where there is a sea there are pirates...

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Het ding is, we sluiten haar niet uit, ze was opeens gewoon weg. In de klas mag ze gerust bij ons komen zitten, alleen doet ze het nooit, of bijna nooit. En we hadden haar in de gaten, dus als er iets zou gebeuren, we zouden er meteen zijn. Net als de leerkrachten, die we ook al hadden verwittigt. BTW: Joyce legde het niet goed uit.. Het meisje uit onze klas heeft haar nummer helemaal niet gegeven, en ze was wel vrij voorzichtig..


    Okay, dat wist ik niet (:
    Mja, maar zo'n mensen zijn gewoon te introvert om uit zichzelf bij anderen te gaan zitten. Ik zeg ook helemaal niet dat jullie haar pesten ofzo hé. Heb je gevraagt waarom ze dat deed?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hap schreef:
    Da's inderdaad niet zo slim.
    Sommige mensen moeten helaas eerst ervaren hoe het mis kan gaan voordat ze doorhebben dat iets riskant is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sid schreef:
    (...)

    Okay, dat wist ik niet (:
    Mja, maar zo'n mensen zijn gewoon te introvert om uit zichzelf bij anderen te gaan zitten. Ik zeg ook helemaal niet dat jullie haar pesten ofzo hé. Heb je gevraagt waarom ze dat deed?

    Nee, ik had er de kans niet echt toe.. Iemand uit de andere klas begon meteen erover, en nogal niet-vriendelijk.. Ach ja.. Ik geef het toe, ik vind haar raar, maar ik zal haar nooit écht pesten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sid schreef:
    (...)

    Okay, dat wist ik niet (:
    Mja, maar zo'n mensen zijn gewoon te introvert om uit zichzelf bij anderen te gaan zitten. Ik zeg ook helemaal niet dat jullie haar pesten ofzo hé. Heb je gevraagt waarom ze dat deed?

    Misschien was er tussen jullie iets in het verleden gebeurd waardoor ze het niet durft om bij jullie te komen zitten? Want niemand vindt het aangenaam om de hele tijd alleen te zijn. Misschien moet je gewoon met haar praten, alleen, en vriendelijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Misschien was er tussen jullie iets in het verleden gebeurd waardoor ze het niet durft om bij jullie te komen zitten? Want niemand vindt het aangenaam om de hele tijd alleen te zijn. Misschien moet je gewoon met haar praten, alleen, en vriendelijk.

    Ik ken haar pas sinds dit jaar (ze is 2 jaar ouder en ze zat vorig jaar in een andere richting). Ik praat soms wel met haar, maar ik zie haar niet zo veel.. We hebben allemaal andere vrienden :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Ik ken haar pas sinds dit jaar (ze is 2 jaar ouder en ze zat vorig jaar in een andere richting). Ik praat soms wel met haar, maar ik zie haar niet zo veel.. We hebben allemaal andere vrienden :X

    En toch vind ik dat je met haar moet praten. Gewoon zonder anderen en vriendelijk (:
    Probeer misschien vrienden te worden, dat is het einde van de wereld nog niet.
    Vraag haar gewoon of ze zich goed voelt in de klas en of ze ergens problemen mee hebt. Want soms ligt dat echt pijnlijk en het is nog pijnlijker als niemand er iets over vraagt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    En toch vind ik dat je met haar moet praten. Gewoon zonder anderen en vriendelijk (:
    Probeer misschien vrienden te worden, dat is het einde van de wereld nog niet.
    Vraag haar gewoon of ze zich goed voelt in de klas en of ze ergens problemen mee hebt. Want soms ligt dat echt pijnlijk en het is nog pijnlijker als niemand er iets over vraagt.

    Ik kan altijd eens proberen.. Ik heb er toch groepswerk mee.. Misschien dat het dan lukt :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Ik kan altijd eens proberen.. Ik heb er toch groepswerk mee.. Misschien dat het dan lukt :)

    Veel succes (:
    Moet je dat groepswerk thuis doen? Misschien kan je haar dan uitnodigen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Veel succes (:
    Moet je dat groepswerk thuis doen? Misschien kan je haar dan uitnodigen.

    In de klas. Het is Godsdienst, en die leerkracht heeft het niet op thuiswerk (wat een geluk is:X)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    In de klas. Het is Godsdienst, en die leerkracht heeft het niet op thuiswerk (wat een geluk is:X)

    Ah oke. (':
    Anyway, veel succes ^^

    Offtopic: Jij lijkt zoooo hard op iemand die ik ken ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Ah oke. (':
    Anyway, veel succes ^^

    Offtopic: Jij lijkt zoooo hard op iemand die ik ken ;o

    Dankje :)
    Ikkuh? Nou, sorry :X -wiedan?-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California