• ...vaag. xd
    Want ze gooien met stoelen in de klas, we hebben heel vaak de slappe lach (met doordenken enzo :'D) en in de pauze gaan veel mensen elkaar bespringen en vechten (niet echt vechten maar héél wild doen zegmaar).
    Hoe is jullie klas? (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Mijn klas is KUT.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn klas is =']
    Man je wilt niet weten x'D


    I hope you die :3

    Mijn klas is grappig & druk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wel oké, sommige zijn alleen heel kinderachtig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mijn klas valt mee, we kunnen echt supergrappige lessen hebben met een écht groepsgevoel, maar soms ook lessen waarin de 'kliekjes' weer eens veel te duidelijk worden. Spijtig.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn klas;
    * BOP (groepje van 3 strevers: Brent, Olivier, Pieterjan)
    * KWEZELS (groepje van 3 strevers: Lieselotte, Tine, Sarah)
    * 4BC - 4bitchesclub (Meg, Julie, Joyce en ik. Omdat we aandacht aan ons uiterlijk en kleren spenderen, en ook hierover en over jongens praten, noemen ze ons voor te lachen zo.)
    * Lisa en Nele (Nog twee toffe, die zich niet veel van anderen aantrekken, ben ik ook erg goed bevriend mee.)
    * De rest van de jongens van onze klas (Zijn allemaal wel leuk, sommigen wat kinderachtig, maar ik kan het met de meeste redelijk goed vinden.)
    * Ward (Mijn crush. Njammieeee)


    Amai wat een beschrijving, maar ik vind mijn klas héél leuk en ik zou die nooit met anderen willen ruilen (behalve bop & kwezels). Ze zijn in het algemeen wel druk, maar we staan altijd klaar voor elkaar. (:

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:27 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn klas heeft groepen, maar ook weer niet.
    1 groep van 5 meiden waarin ik zit, 1 groep van 4 meiden die een beetje steeds slettachtiger worden, 1 groepje van de rest van de meisjes Latijnboekenclub, 1 groep 'normale' jongens, 1 groep sneue jongens, en 1 groep MEGAsneue jongens -.-, en 1 meisje dat eigenlijk steeds meer alleen wordt... want ze gaat alleen nog maar om met andere klassen en daar zit nog meer verhaal achter. Soms kun je echt heel goed zien dat er groepen zijn, maar soms ook echt helemaal niet. Voor de rest zijn we mega druk (A) en al dat andere...
    Enn.. er wordt *KUCH* nogal *KUCH* veel over ons geklaagd door leraren (A)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:47 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    mijn klas is erg maf :')
    -geen zin om uit te leggen-

    roddelig,
    alleen maar meiden.
    Dan weet je het wel :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ben een weekje geleden naar een andere klas gegaan en deze is.. raar..
    vorige klas was wel lief en had ik ook veel vrienden. (:


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    mijn klas is wel leuk , alleen schelden we elkaar veel uit, maar daar lachen we om. elke leerkracht haat onze klas ;( hahaha omdat we zo wild zijn


    And all the girls in the front row scream your name.

    Sid schreef:
    Een goede groep,
    grappig/altijd aan het lachen,
    volwassen op de juiste momenten,
    verrassend,
    cool (:


    Let's do this poo

    Mijn klas is echt kinderachtig en soms echt vreselijk irriterend. Maar op sommige momenten zijn ze wel weer heel erg gezellig. Al zijn er wel een aantal die gewoon altijd normaal zijn. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    gemeen, irritant en vol met weirde nerdjes.
    Je hebt een populaire groep met jongens en meisjes, die zijn goed in sport enzo en maken allemaal gemene opmerkingen en zijn kinderachtig. Dan heb je een groepje van drie meisjes die halen hoge cijfers, zijn goed in sport en zijn aardig. dan heb je een meisje dat altijd alleen zit, en een groep jongens die echte nerdjes zijn. dan heb je nog mij en mijn vriendinnen en het popi groepje noemt ons kinderachtig maar kunnen ook wel aardig doen tegen ons. een poosje geleden noemden ze ons alleen de rozehandjesklapclub, oftewel rhkc:8


    Who needs love when there is chocolate

    Mijn klas is een mengelsmoesje van gangsters, sporters, "alto's" [volgens veel] en nerds.
    Ik hoor dus bij de "alto's" >< Maar ik vind het opzich geen verkeerde klas, het is erg gezellig, op één iemand na, die alles fucking verpest ><


    Destroy what destroys you.