• ...vaag. xd
    Want ze gooien met stoelen in de klas, we hebben heel vaak de slappe lach (met doordenken enzo :'D) en in de pauze gaan veel mensen elkaar bespringen en vechten (niet echt vechten maar héél wild doen zegmaar).
    Hoe is jullie klas? (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Mijn klas is altijd aan het discussiëren, ha - ha :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    lijkt net een kleuterklas :[ terwijl we in de 4e zitten X-D


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn klas is:
    Dramatisch
    Kinderachtig
    Dramatisch
    vol met bitches, roddels echt zo erg!
    Het lijkt wel een focking soap >.<'
    (behalve mijn vrienden dan ^^)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Mijn klas is een zooi vreemden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn klas is cool, met een snob die ik niet kan uitstaan, twee nerds en de rest is gaaf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn klas is bijna elk uur weer anders - we hebben niet meer dezelfde lessen. Maar meestal is het wel gewoon een leuke klas :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hhaha.
    Mijne is een beetje te druk.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    SoundSoldier schreef:
    Mijn klas is:
    Dramatisch
    Kinderachtig
    Dramatisch
    vol met bitches, roddels echt zo erg!
    Het lijkt wel een focking soap >.<'
    (behalve mijn vrienden dan ^^)

    like that

    is vet grappig
    bij sommige leraren best wel nerdjes ( dan is het gwn doodstil heel eng en dan wil je iets zeggen tegen degene naast je maar dan denk je ineens he het is stil wat raar)
    Soms ook best droog ging het met bio over varkens ( en hun scheetvermogen serieusxD) en gingen twee jongens op de grond liggen en knorren op een gegeven moment de heele klas lag te knorren!


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    Mijn klas is een helft kinderachtig,ook zo met wild doen met elkaar. Al is het al beter aan het worden. Buiten enkele personen. Maar voor de rest is mijn klas leuk.

    Een goede groep,
    grappig/altijd aan het lachen,
    volwassen op de juiste momenten,
    verrassend,
    cool (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    mijn klas is gewoon gestoord, we zijn gymnasium, dus hbben we 2 van die nurdjes. En de rest is supermelig en we hebben om de drie weken met de hele klas vierkant rooster O,o


    Alis volat propriis

    Mijn nieuwe klas is gewoon de hele week platliggen van het lachen. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    - Aandachtzoekers
    - Grappig
    - Depressief
    - Raar
    - Leuk
    - Verschrikkelijk

    Serieus, wij hebben de meest uiteenlopende klas ooit. ;'D


    Only losers can act the way you do

    Mijn klas is onderverdeeld. Ongeveer 5 van de 14 (?) meiden [/waaronder ik] zijn zich bewust van ongesteldheid en aardig op de hoogte van seks, de overige meiden niet. De jongens zijn precies hetzelfde, er zijn misschien 4 á 5 echt op de hoogte daarvan, de rest is enorm kinderachtig. Wat de andere eerste klassen betreft geldt dat ook, maar daar zijn de jongens met een meer aantal volwassen dacht ik.

    Nou ja, volwassen.. Wat meer bezig met de puberteit ongeveer.

    Een vriendin van mij en ik lachen óveral om, echt serieus. Andere meiden uit m'n klas -echt nog kindjes- die houden zich bezig met briefjes schrijven, 1 persoon -heeft een ziekte-, is sociaal geblokeerd, kan amper praten, en sommige jongens trekken allemaal in een groepje met elkaar op, maar Branco (m'n ex maar ook een goede vriend van me) maakt altijd opmerkingen die niet grappig zijn en dan kan ik het niet laten om iets terug te zeggen, haha. Dus dan gaan we in discussie en kan iedereen daarvan meegenieten, dat vinden ze allemaal heel grappig. :')

    Wij zijn wel een hele drukke klas. B)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:21 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny