• Nou, het doet wel pijn maar niet zo héél veel maar ik heb daarnet dus een aansteker (die aan dat ijzer gloeiend heet was) in mijn decolté laten vallen en ik heb nu een brandwond op mijn borst.Het is zo'n belachelijk zicht! Zo heb ik ooit ook eens een warme aansteker in mijn gezicht geduwt, maar dat was écht onbewust. Iemand nog zoiets dom meegemaakt?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb een litteken van een brandplek op mijn arm, omdat ik ermee tegen een gourmetstelsel knalde :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Auwtch ._.

    Neen ik niet nee x)


    I found myself in Wonderland.

    Oei, dat lijkt me niet echt fijn.
    En ook nog net in je decolleté,
    Ik hoop voor je dat het weg gaat ö

    En ik wel eens perongeluk mijn vriendin's vinger verbrand ;x

    Ik hoop voor je dat er geen litteken komt! o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ravel schreef:
    Ik heb een litteken van een brandplek op mijn arm, omdat ik ermee tegen een gourmetstelsel knalde :Y)
    Ik ook! En hij is rond, ziet er vet stom uit.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Iewl.
    Ik ben vandaag met mn kin tegen een houten ding op mijn schoolplein aangeknald. Vanaf boven. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Voiceless schreef:
    Ik hoop voor je dat er geen litteken komt! o.o



    Mja, misschien een kleintje maar ik denk zelfs dat het geen litteken wordt.Maar ik heb al veel littekens van brandwonden, eentje kan er ook nog wel bij héhé (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Treasures schreef:
    (...)Ik ook! En hij is rond, ziet er vet stom uit.



    Mijn litteken in mijn gezicht is een halve cirkel, zo in de vorm van een aansteker.Al goed valt dat litteken helemaal niet op .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik heb een keer een vuurpijl in mijn oog geschoten.
    Maar ik heb er niks aan overgehouden O,o mn wimpers waren alleen een beetje verschroeid en weggebrand:8


    Alis volat propriis

    Haha, auwtch.


    I'd rather go naked than wear fur.

    xD ja


    Alis volat propriis

    Auw s:
    Hm... volgens mij heb ik -nog- niks...
    maar natuurlijk al duizenden van die domme dingen gedaan xD

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:51 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    toen ik nog klein was zat ik keer in de mac in van die balle bakken die ze hadden weetjewel met die glijbenen en zo. Nouw toen wou ik me zusje eraf duwen (hoorde ik van me vader) en toen viel ik zelf zo op mijn kin dus tand door mijn tong. Kon je zo je vinger doorsteken. als je nu ook goed naar mijn tong kijkt zie je zo'n groot litteken op mijn tong egt lelijk :Z


    /

    Hopelijk gaat het snel over! :O <3

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:58 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik heb litteken van sigaret! ik liep eens op vakantie langs winkeltjes..kwam iemand met dat as langs me arm!! en liep zo door