• Ik ben geboren met een gehoorafwijking, ik ben klankdoof, mijn trommelvliezen zijn naar binnen getrokken en ik kan maar de helft van een normaal mens horen. Ze hoopte dat ik eroverheen zou groeien maar dat is nooit gebeurt, mijn audiogram (waarop je kan zien hoe goed je hoort, waar je grenzen liggen) bleef jarenlang hetzelfde. Maar nu is hij best heel erg gezakt. Ik hoor ineens veel slechter.
    Ik had al door dat ik steeds vaker moest vragen wat er gezegd werd, dus hadden we een afspraak gemaakt in het AMC voor een controle. Het bleek dus achteruit te zijn gegaan, ook leek het alsof mijn trommelvliezen verkleeft zijn. Nu gaan ze een CT scan maken van mijn oren.
    Nu ben ik wel bang dat het steeds verder achteruit gaat en ik uiteindelijk helemaal doof word.


    Your make-up is terrible

    oh , das echt niet leuk ;o
    veel sterkte en ik hoof dat het niet erger wordt <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hingucker schreef:
    Ik hoop voor je dat je geen oortjes hebt, maar een hoofdtelefoon en dat je het volume nooit harder zet dan de helft.
    Anders wordt je ook sneller doof.


    Ik heb wel oortjes, maar mijn volume staat altijd op nog minder dan de helft. Dat hoeft dan weer niet zo hard, best raar.


    Your make-up is terrible

    Ik hoor ook niet zo goed. En, sorry dat ik het zeg, maar ik vind gebarentaal wel cool :X je moet NCIS en NCIS:LA eens kijken, daar doen ze dat ook; soms
    ik hoop dat het toch ergens nog gaat beteren :X

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 21:23 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (K) Dat is vervelend voor je :S

    Thingies schreef:
    Wow, heftig Ö
    Ik zal voor je duimen!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Oh bah, wat rot. Sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    O nee, ik vind het zo vreselijk erg voor je. ):
    Ik hoop dat alles goed komt. Echt waar. Heel veel sterkte!


    Where there is a sea there are pirates...