• -SLOTJE SVP-

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 11:50 ]


    ars moriendi

    FuckYouAll schreef:
    (...)

    nou speciaal voor jou en meneer en mevrouw admin die nu ook op mijn nek zitteen maarja
    ik geef gewoon mijn mening je hoeft er niet op te reageren. Dat kindje ziet dit tog niet terug waar maak jij je druk om.
    en sorry ventje(voor dat meneertje die vind dat ik dat niet moet zeggen, ga dan toch lekker buiten spelen vriendloos konijntje).


    wiehie, volgensmij ben jij gewoon een zielig 11jarig -niets beledigens voor de 11jarige- kindje dat vriendloos is en daarom 'stoer' wil doen op de computer. haha.
    En nogsteeds ik ben geen jongen of iets in die richting, ik ben een meisje snap je dat? m-e-i-s-j-e.


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    (...)

    wiehie, volgensmij ben jij gewoon een zielig 11jarig -niets beledigens voor de 11jarige- kindje dat vriendloos is en daarom 'stoer' wil doen op de computer. haha.
    En nogsteeds ik ben geen jongen of iets in die richting, ik ben een meisje snap je dat? m-e-i-s-j-e.

    you go girl -high fived :Y)-

    -sorry, ik heb mijn promiss gebroken, maar ik wou dit nog even echt posteen =3-

    en om toch even ontopic te blijven: ik heb al een nieuwe bedacht die ik wil, over 2 weken ^^

    Whipple schreef:
    (...)
    you go girl -high fived :Y)-

    -sorry, ik heb mijn promiss gebroken, maar ik wou dit nog even echt posteen =3-

    en om toch even ontopic te blijven: ik heb al een nieuwe bedacht die ik wil, over 2 weken ^^


    Welke naam dan? ;'D
    -en ik ga toch nietmeer reageren op dat kind woehoe-


    Smiling but close to tears.

    Phantasy schreef:
    Ik. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Scrubs schreef:
    (...)

    Welke naam dan? ;'D
    -en ik ga toch nietmeer reageren op dat kind woehoe-

    dat ga ik hier niet zeggen want straks pikt iemand hem =3
    hihi, =']
    en ik ook niet meer (A)

    Ik eigenlijk niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja natuurlijk ben ik elf jaar...

    vertel jij mij eens voor wie ik stoer moet doen ik als ik geen vrienden heb, ik doe het al helemaal niet voor jouw want jij bent een emo;D

    en ja dat van meneer was ik fout van mij ja.
    eerlijk eerlijk niet over na gedacht. Samir A.
    owja ik zie dat jij 15 bent, je bent zo oud mischien had jij zelf wel beter moeten weten door gwn niet te reageren op een vriendloos 11 jarige jongentje ...

    FuckYouAll schreef:
    (...)

    fuck normaal doen
    fuck volle zalen trekken
    en kom op man dinosaur achter je naam wat ben je dan fucking achterlijk...

    en alysse geld ook voor jouw fucking emo

    Serieus meiske. Ge zit sinds vandaag op Quizlet en gaat ge ff iedereen uitkakken. Hoe zielig kunde zijn? Ge weet nie eens hoe ik er uitzie of weet ik wat.
    En wat dan nog als ik emo ben, toch niet jou probleem? Doe normaal en scheldt niemand onnodig uit.


    Some people make the world special just by being in it

    FuckYouAll schreef:
    ja natuurlijk ben ik elf jaar...
    vertel jij mij eens voor wie ik stoer moet doen als ik geen vrienden heb, ik doe het al helemaal niet voor jouw want jij bent een emo;D
    en ja dat van meneer was ik fout van mij ja.
    eerlijk eerlijk niet over na gedacht. Samir A.
    owja ik zie dat jij 15 bent, je bent zo oud mischien had jij zelf wel beter moeten weten door gwn niet te reageren op een vriendloos 11 jarige jongentje ...


    -pfoe, ik moét gewoon reageren-

    Nee ik ben geen emo.
    Nee ik ben geen terroristische Samira A.
    En ja je bent een kneusje.
    einde reactie. ;x

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 19:24 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik,
    al grijp ik toch altijd terug naar Unhearted.

    Alysse schreef:
    (...)
    Serieus meiske. Ge zit sinds vandaag op Quizlet en gaat ge ff iedereen uitkakken. Hoe zielig kunde zijn? Ge weet nie eens hoe ik er uitzie of weet ik wat.
    En wat dan nog als ik emo ben, toch niet jou probleem? Doe normaal en scheldt niemand onnodig uit.


    waarom vertel je mij om normaal te doen omdat ik mijn mening geef hmm wacht je hoort tot een subcultuur die veel aandacht nodig heeft nu weet ik het weer :D

    FuckYouAll schreef:
    (...)

    je hoort tot een subcultuur die veel aandacht nodig heeft nu weet ik het weer :D


    Lol. Omgekeerde wereld much? :P aanstellertje.


    ars moriendi

    FuckYouAll schreef:
    (...)

    waarom vertel je mij om normaal te doen omdat ik mijn mening geef hmm wacht je hoort tot een subcultuur die veel aandacht nodig heeft nu weet ik het weer :D

    Hahah. Jij bent lachen. Volgens mij ben jij hier wel degene die aandacht nodig heeft ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Scrubs schreef:
    (...)

    -pfoe, ik moét gewoon reageren-

    Nee ik ben geen emo.
    Nee ik ben geen terroristische Samira A.
    En ja je bent een kneusje.
    einde reactie. ;x


    YEAH JE BEN GEEN EMO CONGRATZ JE BEHOORT TOT DE MINDERHEID OP DEZE SITE..

    sorry samira maar dat was een inkoppertje

    wow een kneusje nou nou geef jij nu eens een echte reactie op mij wat doe ik fout ( op eerst met fuck en fucking schelden na dan pff)

    Alysse schreef:
    (...)
    Hahah. Jij bent lachen. Volgens mij ben jij hier wel degene die aandacht nodig heeft ;d


    nee jij bent een komiek zeg, ik geef mening jullie reageren ik niet.