• The code.


    Wat dit verhaal zo bijzonder maakt is dat het gebaseerd is op de Amerikaanse tour die Tokio Hotel deed in augustus 2008. De foto's die gebruikt zijn, zijn vaak van het concert dat op de datum die erij staat plaatsvond. Ik plaats bijvoorbeeld ook geen oude foto's uit 2005 of nieuwe van 2009 of 2010, omdat het verhaal zich afspeelt in 2008. Dus je merkt dat ik er toch wel moeite in steek om het zo realistisch en geloofwaardig mogelijk te laten overkomen.

    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: Fanfiction, Waargebeurd, Romantiek


    Preview: Ready, set, go!

    Dit is een verhaal over de beroemde Bill Kaulitz die hopeloos op zoek is naar zijn ware liefde. Hij is ondertussen 19 en heeft haar nog niet gevonden. Dat komt omdat hij gewoon geen tijd heeft om naar haar op zoek te gaan.
    Bill is namelijk de zanger van de wereldberoemde rockband Tokio Hotel.
    Samen met zijn tweelingbroer Tom, die gitaar speelt en hun 2 vrienden Georg Listing en Gustav Schäfer. Georg speelt bassgitaar en Gustav is de drummer.
    Door hun grote succes hebben ze al veel prijzen gewonnen en de band heeft wereldwijd miljoenen fans. De meeste zijn meisjes en bij iedere glimp of ieder geluid van de vier jongens weerklinkt een oorverdovend gegil.
    Ze kunnen ieder meisje krijgen dat ze willen, toch zijn ze allemaal single.
    Al hun hele carrière.
    Vooral Bill blijft trouw aan zijn principes: geen one night stands en geen enkel meisje binnenlaten in de hotelkamer.
    Op dat vlak verschilt Bill wel van zijn tweelingbroer Tom.
    Hij deinst niet terug om intiem te zijn met fans.
    Tom heeft al veel vriendinnetjes gehad.
    De meeste realties duurde niet langer dan 2 dagen, maar toch heeft hij er ook eentje achter de rug van minstens een jaar.
    De reden dat hij het uitmaakte, is dat hij toch niet zo verliefd was op het meisje.
    Bill van zijn kant heeft ook al een paar vriendinnetjes gehad, maar die relaties duurde veel langer.
    Zijn laatste was voor het begin van Tokio Hotel en duurde zo'n 2 jaar.
    Hij maakte het uit per sms omdat ze uit elkaar gegroeid zijn.
    Bill heeft echter wel spijt van de manier waarop hij het heeft uitgemaakt, maar naar eigen zeggen kan hij niet recht in een meisje haar gezicht zeggen dat hij niet meer van haar houd.
    Het liedje 'Geh' verwijst trouwens naar de breuk tussen de twee.
    De zanger gelooft sterk in ware liefde.
    Er is niet zo heel lang geleden een artikel verschenen waar Bill vertelt dat zijn grootste nachtmerrie is dat hij die ene persoon nooit zal vinden, of nog erger: wel zal tegenkomen, maar gewoon zal voorbijlopen.
    En het lijkt erop dat hij alleen nog haar wil en geen ander meer.
    Sommigen denken dat hij zijn 'eerste keer' voor haar bewaard.
    Hebben ze gelijk of niet?
    Dit verhaal zal je het antwoord geven.

    Part 1: Welcome to my famous life.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 18:38 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hij is geweldig: ik volg m al.
    Mensen, dit is een aanrader! =3

    UNCOMMON schreef:
    Hij is geweldig: ik volg m al.
    Mensen, dit is een aanrader! =3


    Ahw, dankje! ^^
    Er is trouwens een nieuw hoofdstuk (48) als je het nog niet gelezen hebt. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    lijkt me mooi
    ik ga m doen ^^


    She said: I gotta find out for myself

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ahw, dankje! ^^
    Er is trouwens een nieuw hoofdstuk (48) als je het nog niet gelezen hebt. (:

    Ohja!
    Ik ga m zo lezen :'D

    Update: Part 57 is available! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    hij is echt leuk. Mooi dat je het zo realistisch mogelijk probeert te maken dat maakt het nog leuker.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Vers van de pers: Part 58.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ga leeeeezen ;D -ik zat daarstraks nog te denken, 'hm, ik vind tegenwoordig weinig Th-stories. Maar jij hebt mijn mening doen veranderen ;d-


    Life begins at the end of your comfort zone