• Ik voel me nu dus een onwijze slechte vriendin. Mijn beste vriendin vind mijn 'beste vriend 'leuk' maar ze kent hem nog niet zo goed om er nu er echt over te oordelen.
    Ik vind het leuk voor haar, eerlijk waar. maar aan de andere kant wil ik mijn beste vriend voor mezelf, ze kenden elkaar niet eens echt tot gisteravond. Ik kom nu jaloers over en ik ben ook niet bang om dat toe te geven. Maar ik heb het idee dat als ze wat krijgen dat ze mij zullen vergeten :$

    -ik moest dit even kwijt. en nu ga ik zo weer leren jaja-


    We can only learn to love by loving.

    dat heb ik ook met mijn beste vriend gehad. maar hij is mijn beste vriend niet meer. we zijn uit elkaar gegroeid. ;s


    All this dampness is damp.

    Ik snap jou helemaal, en je komt niet echt jaloers over hoor! Het is erg lullig dat je vriendin jou beste vriend leuk vind, maar je kunt liefde niet tegenhouden. Aan de andere kant bestaat de kans dat ze jou vergeten, maar dat zal toch niet zo snel gebeuren? Praat er anders eens over met je vriendin, niet nu, maar later. Het is nu nog te pril.


    Because you're the only one for me, where are you?

    Zeg het tegen hem/haar?


    Tanya is de beste.

    Ik denk dat je eerder bang bent om hem als beste vriend kwijt te raken, dan dat je jaloers bent. Je staat tussen hen beiden in. Je wilt aan de ene kant dat je vriendin gelukkig is, maar aan de andere kant wil je je beste vriend niet kwijt. Ik zal eerst even afwachten of het echt "iets" wordt, aangezien ze elkaar pas echt kennen sinds gisteravond.


    Think before you act.

    Liefje misschien als ze al wat kregen zullen ze je de eerste paar keer vergeten maar daarna word het minder hoor. Ze houden beide nog wel tijd voor je over. En je bent niet jaloers maar bang om ze te verliezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik dus ook meegemaakt. Het is volkomen normaal dat je jaloers bent, maar aangezien het bij mij nog steeds zo is, weet ik ook niet wat je eraan moet doen.

    Dat heb ik ook hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hmm ik ken het, ik weet ook niet wat ik er aan moet doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.