• Ja, ik heb echt tips nodig want ik weet niet wat ik moet doen.
    Ik heb het idee dat een meisje uit mijn klas me probeert na te apen. Want ze praat met al mijn vrienden (waar ze eerst niet mee praatte)en gedraagt zich vaak zoals ik doe (met dingen die ze zegt, manier van doen enzo). Als wij bijvoorbeeld samen staan in de pauze negeert ze mij volkomen als ik wat zeg en als ik wat wil zeggen onderbreekt ze me en begint over wat anders te praten.
    Terwijl ze wél altijd samen huiswerk wil doen met mij, omdat ik toevallig goeie cijfers haal. Maar ik zeg altijd maar dat ik het liever alleen doe, en dan gaat ze kattig lopen doen als ze eens 1 opdracht verder is dan mij van 'Ben je dáár nog maar?'
    En op msn doet ze heel scheinheilig tegen me alsof er niks aan de hand is. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken? Moet ik haar negeren of het tegen iemand zeggen of zo?
    Ik ben bang als ik het tegen iemand zeg dat het alleen maar erger word. :x


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, wat je denkt over haar. Maar wel op een vriendelijke manier.


    Tanya is de beste.

    gewoon negeren, als ze kinderachtig wil doen lekker laten lopen, heb jij verder niet veel mee te maken lijkt me :) en je vrienden zullen het zelf ook wel in de gaten krijgen

    Idd, vertel haar dat je het irritant vind. :3


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    Idd, vertel haar dat je het irritant vind. :3


    I need you like a heart needs a beat

    Eerst zeggen dat ze er mee moet stoppen
    en als ze dan schijnheilig gaat zitten doen van: ik weet niet waar je het over hebt
    gewoon weglopen en negeren (:


    Smile with your heart.

    Icetea schreef:
    Idd, vertel haar dat je het irritant vind. :3

    Ik vind haar nu al irritant klinken. En ja, gewoon tegen haar zeggen wat je van der vind.


    it's so empty living behind these castle walls

    Pliena schreef:
    Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, wat je denkt over haar. Maar wel op een vriendelijke manier.

    Ik heb er weleens wat van gezegd op een normale manier. Maar toen zei ze van:'Waar heb je het over?' en 'Ik doe toch niks verkeerd?'
    En toen begon ik erover dat ze me nooit iets liet zeggen in de pauze, toen zei ze 'Oh sorry' enzo. Maar uiteindelijk meent ze er niks van want ze gaat gewoon door.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Washington schreef:
    Ik vind haar nu al irritant klinken. En ja, gewoon tegen haar zeggen wat je van der vind.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    (krul)

    Je moet gewoon tegen haar zeggen dat ze ermee op moet houden, en ook met het schijnheilig doen. Dat je dat irritant vind ofzo. Maar als ze dan weer zo loopt te doen, moet je het gewoon tegen je vriendinnen zeggen enz. Als het echte vrienden zijn, dan snappen ze en staan ze aan jou kant. Ik weet niet hoelang je haar nu al kent, maar als dat niet werkt moet je haar gewoon negeren. Ook al vraagt of zegt ze wat tegen je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.