• ja, ergens bij de overburen ofzo, of een paar huizen verderop houden ze nu een feestje =3
    met van die harde muziek en dat doen ze wel vaker, maar ik ben blijkbaar de enige van mijn familie -zeg maar- die er last van heeft. Want ik kan nooit door die muziek heen slapen, alleen mijn ouders en broer enzo, hebben daar nooit last van. x_x
    maar dus ben ik bang dat ik vanavond erg geweldig -hoestbui :'D- ga slapen x_x
    dit wilde ik even melden =3

    Ik kan ook niet verdragen als ik wil slapen. Als ik 's nachts wakker word en ik hoor mijn papa snurken, dan kan ik het wel vergeten voor mijn nachtrust voor een paar uur.


    Tanya is de beste.

    Bel de politie wegens geluidsoverlast. :Y) Na tien uur mag je er geen last meer van hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    Bel de politie wegens geluidsoverlast. :Y) Na tien uur mag je er geen last meer van hebben.

    Haha, moet je doen, maar wel anoniem blijven. Ik zou me dood amuseren als ik zou mogen toekijken hoe de politie bij je overburen aanklopt x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Haha, moet je doen, maar wel anoniem blijven. Ik zou me dood amuseren als ik zou mogen toekijken hoe de politie bij je overburen aanklopt x'd

    hahaa :'DD
    jaa,
    jammer dat ik de voordeur niet vanuit mijn kamer kan zien x;D

    SnowEyes schreef:
    Bel de politie wegens geluidsoverlast. :Y) Na tien uur mag je er geen last meer van hebben.

    Ja eigenlijk, dat is waar. Maar het is niet zo goed voor je neighborhoodrelatie, denk ik.


    Tanya is de beste.

    Toe je oordoppen in en ga je eigen muziek luisteren tijdens het in slaap vallen =]


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Pliena schreef:
    (...)
    Ja eigenlijk, dat is waar. Maar het is niet zo goed voor je neighborhoodrelatie, denk ik.

    Wel zoals MacGregor zei; Anoniem hé(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    (...)
    Wel zoals MacGregor zei; Anoniem hé(:

    Ja, maar meestal hebben ze het dan nog wel door hoor. Bij ons hadden onze overburen een keer de politie op ons dak gestuurd, ook anoniem, maar zo moeilijk te raden was dat niet. Ghaha.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Ja, maar meestal hebben ze het dan nog wel door hoor. Bij ons hadden onze overburen een keer de politie op ons dak gestuurd, ook anoniem, maar zo moeilijk te raden was dat niet. Ghaha.

    Dat is lullig :"X Maar als ze het vaak doen heb ik ook wel eens zoiets van 'stuur de politie er op af!,'


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is zo fucking irritant D:

    Zulke mensen wonen er dus ook in mijn straat. Elke keer als die ouders op vakantie gaan wordt er elke avond een party gehouden. En die mensen zitten vaak 3 maanden achter elkaar in Spanje ofzo.
    ERG LEUK D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Of je gaat naar je overburen toe en vraagt of ze de muziek zachter willen zetten en als het na bv een half uur nog steeds niet zachter staat bel je de politie wegens geluidsoverlast(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.