• De lerares heeft ons verplicht om een boek van Guy Didelez te lezen.
    Vandaag, -2 weken te laat- heb ik 'zoete wraak' gelezen.

    Het is echt mooi...
    [heeft stiekem al een smeekbede naar Mr. Didelez gemailt met de vraag om een vervolg te schrijven]

    Wie heeft 'zoete wraak' ook gelezen?

    echt een aanrader...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik houd van dat boek, serieus. Ik heb het vorig jaar gelezen en ik heb het zeker 3 keer achter elkaar gelezen en nog steeds ben ik het niet beu. Jammer dat ik 'm na drie weken weer moest terugdoen naar de bib :')

    Ik ook niet


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Waar gaat het boek over?
    Ken 'm niet, maar de titel klinkt wel leuk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Waar gaat het boek over?
    Ken 'm niet, maar de titel klinkt wel leuk.

    Hierover :')
    Maar het is inderdaad echt een aanrader.

    Voiceless schreef:
    Waar gaat het boek over?
    Ken 'm niet, maar de titel klinkt wel leuk.


    Inhoud: Het schooljaar is al een poosje bezig als Hester als nieuwe leerling in de klas komt. Ze ziet er heel gothic uit, met haar zwarte kleren en haar krijtwitte gezicht. Ze heeft wel meer rare trekjes. Zo krijgt ze het woord 'bloed' niet over haar lippen en ze heeft een rat als troeteldier.

    Stefanie, Brian en Dave, de niet zo goddelijke Drievuldigheid in haar nieuwe klas, vinden het maar niks. Maar alles loopt pas echt uit de hand als duidelijk wordt dat Olaf, de knappe stagiair Neerlands, wat voor Hester voelt. Van dan af neemt hun jaloezie demonische proporties aan...

    Zoete wraak is een nu eens schokkend, dan weer dramatisch, dan weer geheimzinnig, spannend en uiteindelijk ook filosofisch boek, dat geen lezer onberoerd zal laten


    dit stond op de website


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Sorry, ik niet.


    Hope goes lost but never dies.

    k heb er wel van gehoort...
    xd


    She said: I gotta find out for myself

    Hm, ik ga hem binnenkort anders wel huren!


    it's so empty living behind these castle walls

    ik wil hem echt lezen^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb net even de beschrijving opgezocht op Google, HELL YEAH die ga ik lezen. Thanks.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik heb die gelezen, gaat dat over dat meisje -gothic- en die rat? enzo =3

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)

    Inhoud: Het schooljaar is al een poosje bezig als Hester als nieuwe leerling in de klas komt. Ze ziet er heel gothic uit, met haar zwarte kleren en haar krijtwitte gezicht. Ze heeft wel meer rare trekjes. Zo krijgt ze het woord 'bloed' niet over haar lippen en ze heeft een rat als troeteldier.

    Stefanie, Brian en Dave, de niet zo goddelijke Drievuldigheid in haar nieuwe klas, vinden het maar niks. Maar alles loopt pas echt uit de hand als duidelijk wordt dat Olaf, de knappe stagiair Neerlands, wat voor Hester voelt. Van dan af neemt hun jaloezie demonische proporties aan...

    Zoete wraak is een nu eens schokkend, dan weer dramatisch, dan weer geheimzinnig, spannend en uiteindelijk ook filosofisch boek, dat geen lezer onberoerd zal laten


    dit stond op de website

    ja dat heb ik gelezen,
    ik vond hetsoms wel raar want het is een boek dat door belgische schrijvers is geschreven en dan sommige woorden ofzo, waren voor mij als nederlander een beetje raar om te lezen. =3
    maar voor de rest vond ik het boek wel oke =3
    niet zo super wauw ofzo =3