• Heeft iemand ideeen voor een hele unieke angst die ik zou kunnen uitdrukken voor Plastische opvoeding?
    Ik ga het met fotografie doen, maar ik wil niets ordinairs doen zoals spinnen of hoogtevrees.
    Alle suggesties zijn welkom. ;3


    Where there is a sea there are pirates...

    Een vriendin van mij is als de dood voor kwallen..


    I clicked my heels and wished for you.

    MacGregor schreef:
    (...)
    Als je bang bent om met iets besmet te geraken? ;o

    Voor vuil in het algemeen,alles moet perfect schoon zijn en je zou nooit iets van een ander aanraken en je haat deurknoppen en dat soort dingen.

    Of de angst om iets te vergeten,dat je niet weet of je het heb gedaan en het moet blijven controleren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Voor vuil in het algemeen,alles moet perfect schoon zijn en je zou nooit iets van een ander aanraken en je haat deurknoppen en dat soort dingen.

    Of de angst om iets te vergeten,dat je niet weet of je het heb gedaan en het moet blijven controleren.

    Oeh, dat heb ik soms.
    Ik moet eerst 10x controleren of ik mijn portefeuille en sleutels mee heb gepakt, voor ik de deur uitga. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben doodsbang als ik buiten ben tijdens een onweer.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    MacGregor schreef:
    (...)
    Oeh, dat heb ik soms.
    Ik moet eerst 10x controleren of ik mijn portefeuille en sleutels mee heb gepakt, voor ik de deur uitga. x)

    Moet je mee oppassen dat het niet erger word,mijn moeder is hierdoor arbeidsongeschikt geraakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Moet je mee oppassen dat het niet erger word,mijn moeder is hierdoor arbeidsongeschikt geraakt.

    Oei, da's kei erg. =\
    Maar ik heb het alleen als ik die dingen echt nodig heb. Als ik bijvoorbeeld een taak voor school moet afgeven, moet ik er echt zeker van zijn dat ik die erin heb gelegd, want soms heb je van die gevallen als je denkt dat je die er wel in hebt gelegd, terwijl je dat helemaal niet hebt gedaan. =\


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Oei, da's kei erg. =\
    Maar ik heb het alleen als ik die dingen echt nodig heb. Als ik bijvoorbeeld een taak voor school moet afgeven, moet ik er echt zeker van zijn dat ik die erin heb gelegd, want soms heb je van die gevallen als je denkt dat je die er wel in hebt gelegd, terwijl je dat helemaal niet hebt gedaan. =\

    Dat ken ik,dat heb ik ook maar het moet niet te erg worden natuurlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn grootste angst: Clowns o.o
    Haha, maar die zijn gewoon eng ;x
    Uhm, misschien angst voor liefde? ;p
    Bang voor echte liefde.

    -hé ik begin inspiratie te krijgen haha xd-

    Fernandes schreef:
    Mijn grootste angst: Clowns o.o
    Haha, maar die zijn gewoon eng ;x
    Uhm, misschien angst voor liefde? ;p
    Bang voor echte liefde.

    -hé ik begin inspiratie te krijgen haha xd-

    Clonws heeft al iemand, maar die voor echte liefde vind ik best wel cool ;o
    x


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben bang voor water en alles wat er in leeft (vooral dat wat er in leeft)!
    Haaien, inktvissen, octopussen, walvissen, orka's, de meeste vissen (behalve van die leuke kleine zoals Nemo en goudvissen en voor schildpadden en krokodillen ben ik ook niet bang).
    Ik durf zelfs niet in het zwembad als de bodem betegeld is met donkere stenen. =?

    Verder ben ik bang voor mensen verliezen waarvan ik hou, insecten, spinnen, clowns, donker, alleen zijn tussen allemaal mensen die je niet kent, dingen vergeten, presentaties/dramastukken en onverwachte vragen voor de klas en familie.
    En ik heb een soort van smetvrees, ik heb vaak bij als ik iets aanpak een deurklink of het stopknopje in de bus ofzo dat ik het gevoel heb dat mjn handen meteen heel erg vies zijn en dat hou ik ook tot ik ze minstens 2 keer heb gewassen! :/

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 20:49 ]


    dream, dare, fly!