• Hi Quizers!

    Ik had even een vraagje aan jullie.
    Een tijdje geleden heb ik mijn haar laten verven.De toplaag (bovenkant) van mijn haar is zwart en de onderlaag (onderkant) was rood. Maar de kleuren zijn weg aan het trekken en ik wil mijn haar dus weer gaan laten verven.Dus nu wilde ik aan jullie vragen welke kleur?

    Maar geen blond of bruin of hele lichten kleur dus geen baby blauw enzo.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Gewoon helemaal zwart vind ik dan t mooist xd

    UNCOMMON schreef:
    Gewoon helemaal zwart vind ik dan t mooist xd


    Ja dat had ik eerst maar ik weet nooit wat ik moet met me haar dus daarom ben ik nu kleurtjes er aan het in gooien :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Eigenlijk vind ik witblond met aan de onderkant bruin wel mooi maar jij dus niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Eigenlijk vind ik witblond met aan de onderkant bruin wel mooi maar jij dus niet.


    Nja het is wel mooi alleen het staat niet bij mij denk ik.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    DamnMe schreef:
    (...)

    Nja het is wel mooi alleen het staat niet bij mij denk ik.

    Dat denk ik juist wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DamnMe schreef:
    (...)

    Ja dat had ik eerst maar ik weet nooit wat ik moet met me haar dus daarom ben ik nu kleurtjes er aan het in gooien :'D

    Doe er dan zo'n tijgerprint in? ;D

    Is iets als paars niet leuk? Of zoals Anissa zegt een tijgerprint? Of donkerpaars en donkerblauw.


    it's so empty living behind these castle walls

    Slecht voor je haar ;_;
    maar ik weet niet, ik vind rare kleurtjes in haar niet zo geweldig :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    BOUM schreef:
    Is iets als paars niet leuk? Of zoals Anissa zegt een tijgerprint? Of donkerpaars en donkerblauw.


    Zou dat wel leuk staan met kort haar?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Doe donkerpaars!

    Of laat LENA in je haar schrijven.(:


    everything, in time

    DamnMe schreef:
    (...)

    Zou dat wel leuk staan met kort haar?
    Welke van de drie ideeen?
    Maar dat idee met die paarse en donkerblauwe laag onder de zwarte lijkt me wel supergaaf.


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    (...)Welke van de drie ideeen?
    Maar dat idee met die paarse en donkerblauwe laag onder de zwarte lijkt me wel supergaaf.



    Ja mij ook.

    @Marleentje

    Ja ik ga je naam in me haar laten verven :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.