• huize kaulitz

iedereen kent ze wel, de broertjes kaulitz. ze hebben een nieuw programma op tv gemaakt genaamd: Huize Kaulitz, een camera team komt bij hun in huis en filmt hun de hele dag. ook het zusje van Tom en Bill, wordt gefilmd. het leek allemaal een goed idee, maar er komt toch te veel van hun privé leven op tv terecht. ook hun zusje wordt er knetter gek van, de hele dag camera's om je heen.

oké het verhaal gaat niet zo, maar dan weet je het toch een beetje. ik zou je wel aanraden om maar het laatste hoofdstukje te lezen, gewoon om te weten wat voor soort verhaal het is.$

rollen:
    vijand Sanne @ school
    nieuwe bff sanne @ school
    hulpje Justin [ook een gevange meisje]

informatie:
    rol:
    voornaam:
    achternaam:
    leeftijd:
    foto: -geen emo of gothic aub-
    goede eigenschappen:
    slechte eigenschappen:
    negatief over bill:
    negatief over tom:
    negatief over Sanne:
    positief over bill:
    positief over Tom:
    positief over Sanne:
    tekstje:
    wat wil je dat er allemaal met je gebeurt? [word verliefd, ofzo iets..]

ik kies natuurlijk niet de eerste maar de beste, en de gene die het beste past.

<3

Big girls cry when their hearts are breaking

Vijand Sanne

voornaam: Brooke
    achternaam: Doheaven
    leeftijd: 15
    foto: Eventuele andere foto's onderaan bericht!
    goede eigenschappen: betrouwbaar, spontaan, lief, zorgzaam
    slechte eigenschappen: nieuwsgierig, chaotisch, arrogant, bitchy
    negatief over bill: hij loopt er af en toe bij als een meisje
    negatief over tom: te zeker van zichzelf
    negatief over Sanne: maakt te vaak ruzie
    positief over bill: Betrouwbaar, aardig
    positief over Tom: je kunt er goed mee praten!
    positief over Sanne: super aardig meisje!
    tekstje:

Hey Bitches<3

Ik ben Brooke, 15 jaar oud en ben een van de populairste meisjes op school. Thuis word ik behandeld als een engeltje, ik krijg alles wat ik wil. En woon in een van de grootste huizen in de buurt. Mijn opa is de ontwerper van bekende automerken zoals Mercedes en de Lamborghini. Nadat mijn opa er mee is gestopt, heeft mijn vader het overgenomen. Mijn ouders zijn gescheiden. Daarom woon ik nu bij mijn vader in de villa.
    Ik vertelde al dat ik op school behoorlijk populair was. Samen met mijn beste vriendinnen Selina en Rosalie zijn wij onoverwinnelijk. Nee dat is misschien slecht opgevat, maar we beslissen wel de regels. Zoals Sanne, de persoon die ik het meest haat. Moet me altijd weer dwars komen liggen. Ooit zal ik haar zo hard terug pakken dat ze zichzelf niet meer durft te vertonen. Tegenover ons is ze niets, het enige wat positief aan haar is, is haar broer Tom..
    Maar zoals ik al vertelde, mijn wraak zal zoet zijn. Sanne, pas maar op..

met mij mag alles gebeuren
    - word verliefd op Tom
    - raakt in de problemen? (drugs??)
    - maakt niet uit wat je verder bedenkt ^^

foto1

foto2

foto3

[ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 15:54 ]

rol: Nieuwe Bff?X:
    voornaam: Marleen
    achternaam: Fack!-haha, dat is hem niet hoor.x]- Silence??X:
    leeftijd: Net als Sanne.
    foto: -geen emo of gothic aub- Komt eraaan.(: Stuurikwelviamsn.
    goede eigenschappen: Eerlijk, vrolijk, drogehumorsarcasmeironischachtig grappig.x'D nieuwsgierig.
    slechte eigenschappen: Soms té eerlijk, erg verlegen. -kijkt de hele tijd in de camera omdat ze er helemaal kriegel van wordt, en dat mag dus niet.-, zet zichzelf nooit op #1 en zingt soms de hele dag door, wat ook irritant wordt.
    negatief over bill: -Moet het waar zijn?- Dat hij altijd rustig blijft als je ruzie met hem hebt.
    negatief over tom: Dat hij met volle mond praat, en al die meisjes.
    negatief over Sanne:-hoekunjedatvragen?- Dat ze denkt dat Marleen alleen bevriend met haar is omdat ze verliefd is op Tom.
    positief over bill: Betrouwbaar.
    positief over Tom: Grappig.
    positief over Sanne: Heeft altijd een luisterend oor, grappig, spontaan en lief.
    tekstje:
    Hey, ik ben dus Marleen.
    Ik ben stiekem Sanne's grootste fan, ze is geweldig. Zowel van binnen als van buiten. Dát is de reden waarom ik met haar omga. Niet vanwege haar broers. En stiekem denk ik, dat dat mij een goede bff maakt. -ego-
    Uh, ik ben dus ... jaar oud, hou van zingen en piano spelen. Ik kom uit een rijke familie en ben heel gelukkig, ik weet dat mijn ouders van me houden en ik hou van hen. Ik kom niets tekort en daar ben ik erg trots op. Vandaar dat ik graag andere help, zodat ze zich precies zo kunnen voelen.

I guess that's all you need to know.(:

Loveya!<3

wat wil je dat er allemaal met je gebeurt? [word verliefd, ofzo iets..]
    -Wordt -Natuuuuurlijk- verliefd op Tom.
    -Krijgt één keer gigantische ruzie met Sanna terwijl iedereen dus mee kan genieten, vanwege de domme camera's. (Als je dit allemaal goed vindt.)
    -En verder, mag je zelf kiezen.(:

[ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 14:38 ]

everything, in time