• De stelling van vandaag luidt:
    In cafés moet kunnen worden gerookt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Van mij mag het, maar dan wel dat er een speciale ruimte is voor rokers, zodat anderen zich er niet aan hoeven te ergeren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze gaan maar lekker naar buiten :Y) Zij kiezen ervoor, wij niet, dus zij moeten zich maar schikken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Ik vind het echt stom als je op café zit, dat je dan tussen de rook zit. Als ze willen roken moeten ze van mij naar buiten gaan :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    Neuh. Laat ze maar buiten staan, ik wil mijn longetjes nog heel houden :Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens, heel smerig, gaat er zelf naar ruiken, heel ongezond voor de niet rokers. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toch niet
    Want als ik er eens iets drink of bv een croq eet stoort da mij echt heel hard..


    Stop wishing, Start doing..

    Eens, omdat ik geen last heb van mensen om me heen die roken.
    Maar ik snap best dat andere mensen het heel ranzig vinden ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik trek het me niet aan dat ze in mijn nabijheid roken;; ik vind het niet vies, of heb niks tegen sigaretten, dus maakt niet uit.

    ergens vind ik roken bij een écht café horen. ik weet niet, maar een echt mooi oud rokerig café dat vind ik prachtig.


    We can only learn to love by loving.

    rookruimtes mogen er zijn, maar ook rookvrij want ik kan ni tegen die rook xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind dat er rokers ruimtes gemaaktmoeten worden.
    Aangezien ik zelf heb gerookt weet ik hoe kut het is om telkens in die kut kou te staan.:Y)

    BlackMagic schreef:
    Van mij mag het, maar dan wel dat er een speciale ruimte is voor rokers, zodat anderen zich er niet aan hoeven te ergeren.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Hi

    Ik rook ja..

    Ik werk als gastvrouw (Nouja in opleiding)
    Wij hebben een rookers hok... Wel voor de gasten, en wij als werknemers moeten buiten staan, daar sta ik liever dan in een stinkhok.. Ik rook trouwens gewoon buiten of onder de afzuig :P
    Maar in cafe nee laat ze lekkr buiten staan ;)

    Ik kan wel paar dagen zonder sigaretten hoor (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Die paffers gaan maar lekker buiten staan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Joselyne schreef:
    Ik ben voor een rokersruimte binnen cafés, er zijn mensen die niet tegen roken kunnen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.