• Ongeveer een half uur geleden kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij.
    Over mijn hele goede, bijna beste vriendin Chantal die naar Groningen was gegaan, en daar voor de trein is gesprongen.
    Ik huilen, mijn ouders zeggen: 'T'zal vast niet zo zijn.'
    Dus mijn moeder bellen naar de overbuurvrouw, en die zei dat het zo was.
    Damn, ik was haar effin vertrouwenspersoon, en ik belde haar zelfs vanuit Servië om te checken of ze ok was.
    Nu dus niet meer.
    Sorry dat ik zo zeik, maar ik moet het toch echt even kwijt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja das waar, kuche. Maar even on-topic: Hebben ze al naar het treinen bedrijf gebeld om het te melden? Dat moet wel gedaan worden ALS dit serieus waar is. De treinen mogen dan namelijk niet harder dan 30/40 km per uur om snel te kunnen stoppen als er een persoon vlak bij de rails is. :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Pliena schreef:
    Wow, sterkte.
    -weet niet goed wat zeggen moet-

    Sterkte <3.

    Heel veel sterkte! <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    NINAxTOM schreef:
    Ö dat is echt erg voor je, heel veel sterkte <3

    Omg, sterkte(flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sterkte. !


    The magic will never end.

    Dat is echt erg ö
    Heel veel sterkte(flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Suffer schreef:
    Hier hoef je uiteraard geen sorry voor te zeggen.. En wat een tragisch verhaal, dat overkomt je ook niet elke dag.. Ik wens je superveel sterkte! <3


    Let's do this poo

    Dit is.. heel erg.


    No growth of the heart is ever a waste

    ö
    sterkte!


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Suffer schreef:
    Hier hoef je uiteraard geen sorry voor te zeggen.. En wat een tragisch verhaal, dat overkomt je ook niet elke dag.. Ik wens je superveel sterkte! <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is vreselijk heftig.
    Heel veel sterkte ermee (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wow, dat is echt heel erg ;o En ik hoop dat het allemaal alsnog goed afloopt. Heb je haar al geprobeerd te bellen? x


    it's so empty living behind these castle walls

    vreselijk erg voor je