• Heelveel vrienden van mij vertrouwen hun diepste geheimen aan mij toe. Haha ik ben best trost haha! Gister had ik op msn 5 gesprekken over hun geheimen en problemen en weet ik veel. Maar stiekem vind ik ook wel dat ik te vertrouwen ben omdat als iemand tegen mij zegt dat ik het tegen niemand mag vertellen doe ik dat ook niet. Haha zijn jullie te vertrouwen, oftewel hebben jullie wel eens iemands geheim doorgelult ofzo? :'D


    when words fail, music speaks.

    Ik ben zeker te vertrouwen.
    En weet je wat, mijn naam betekent 'vertrouwende persoon' ofzoiets (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat gevoel heb ik soms ook. Maar ik vertel niets verder waarom zou ik,als die persoon dat niet leuk vind? Ik hou er ook niet van als iemand mijn geheim zou doorvertellen dus doe ik dat ook niet.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vertel niets door, toch vertellen mensen hun geheimen niet aan mij =']
    Haha, mij ook niet. Vind ik best wel sneu. ;'D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 20:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Scarecrow schreef:
    Ik heb precies hetzelfde, ik vertel niks door als het niet mag. Ze vertrouwen mij heel vaak hun geheimen toe.


    Hope goes lost but never dies.

    Whipple schreef:
    ik ben wel te vertrouwen =3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Iedereen verteld ook altijd zijn problemen tegen mij. Vorig jaar ben ik daar depressief door geweest, ik kon het niet goed onderscheiden. De problemen van mijn vriendinnen en die van mij. Nu lukt het me wel en komen ze weer allemaal bij mij.(:


    everything, in time

    Ik flap soms wel eens dingen eruit, maar op een manier, dat andere mensen het niet begrijpen.. :'$


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hosselaar schreef:
    (...)Haha slim ding jij vergeet echt alles haha ;x

    Uhu. ghaha. Ik moest wat doen maar ik weet niet meer wat ;$
    I mean it, als mijn hoofd niet aan mn lichaam vast zat zou ik die zelfs nog vergeten xd. Alleen namen vergeet ik bijna nooit o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben 100% te vertrouwen. Al heb ik ruzie met iemand, dan nog zal ik geheimen niet doorvertellen.
    Andersom is dat vaak anders gebleken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben te vertrouwen maar toen ik eens ruzie had met een vriendin heb ik haar geheim wel verteld... dat was wel kut van mezelf maar het is allemaal alweer goed


    We only can learn to love, by loving.

    Ik kan zwijgen als het moet..


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb volges mij ook nog niks doorgelult:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nog nooit gedaan. Ik krijg wel veel geheimen toevertrouwd
    <3


    Simple, but effective.