• Heelveel vrienden van mij vertrouwen hun diepste geheimen aan mij toe. Haha ik ben best trost haha! Gister had ik op msn 5 gesprekken over hun geheimen en problemen en weet ik veel. Maar stiekem vind ik ook wel dat ik te vertrouwen ben omdat als iemand tegen mij zegt dat ik het tegen niemand mag vertellen doe ik dat ook niet. Haha zijn jullie te vertrouwen, oftewel hebben jullie wel eens iemands geheim doorgelult ofzo? :'D


    when words fail, music speaks.

    Als ze zeggen dat ik moet zwijgen, zwijg ik natuurlijk.

    Maar als je nu iets verteld tegen mij, dat in mijn ogen helemaal geen geheim is en je zegt er niet bij dat het een geheim is, dan is er wel kans dat iemand anders het te weten komt. ;x

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 20:42 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik riep wel eens een keer 'HAHA, JE BH IS KAPOT.' omdat ze het zelf ook zo keihard zei, maar écht iets doorgelult heb ik niet? o.o


    Smiling but close to tears.

    Als iemand mij vraagt of ik iets niet door wil vertellen doe ik dat niet, natuurlijk.
    Ik weet eigenlijk niet. Ik heb nog nooit een geheim expres doorverteld volgens mij haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben ook te vertrouwen en vertel ook nooit iets door!! (A)
    Ik had een keer ruzie met iemand en zelfs toen vertelde ik het niet door! Een geheim blijft iets belangrijk, in welke toestand ook!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb nog nooit wat doorgelult. Ik ben 100% betrouwbaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik ben wel te vertrouwen =3

    Ik ben wel te vertrouwen, vind ik. Ik lul geen diepe geheimen door want ten eerste vergeet ik die toch wel weer en als iemand mijn geheim door zou lullen dan zou ik dat ook echt lullig vinden. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Terrorist schreef:
    Ik ben wel te vertrouwen, vind ik. Ik lul geen diepe geheimen door want ten eerste vergeet ik die toch wel weer en als iemand mijn geheim door zou lullen dan zou ik dat ook echt lullig vinden. :3
    Haha slim ding jij vergeet echt alles haha ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik heb een groot geheim van mijn ex aan mijn beste vriendin doorverteld ;$
    Verder zou ik dat nóóit aan iemand vertellen, want ik heb hartstikke veel respect voor hem. Maar ik kwam er gewoon niet onderuit, mijn beste vriendin bleef maar doorvragen. En op de een of andere manier moest ik het gewoon kwijt, want ik had er ook mee te maken.
    En die vriendin houd ook haar mond dicht, dat weet ik zeker (:

    Verder ben ik helemaal te vertrouwen ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb 1 keer iets van een kennis van mij aan mijn moeder verteld, erbij gezegd dat ze dat NIET tegen die persoon moest zeggen en toch doet die @$#*&^ het. Godverde[..] wat was ik pissig.
    Zo zie je maar weer: vertrouw niemand.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu ben ik nieuwsgierig naar die geheimen ;x
    ontopic; Ik ben te vertrouwen en ik help graag ook mensen. Ik heb eigenlijk nooit echt iets doorverteld.


    your eyes are like stars in the night.

    Zolang je het mijne voor je houd. Nja ik zou nooit iets doorvertellen omdat ik dat zelf ook gewoon niet wil..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben te vertrouwen. Ik vertel dat niet door. Want ik zou het ook niet leuk vinden als ze iets van wat ik in vertrouwen heb gezegd doorvertellen. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb precies hetzelfde, ik vertel niks door als het niet mag. Ze vertrouwen mij heel vaak hun geheimen toe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vertel niets door, toch vertellen mensen hun geheimen niet aan mij =']


    Life is hard and then we die