11-03-2010.
Zoals jullie misschien al meegekregen hebben, hebben ik en Sebas (lycaon) vandaag een jaar. We kennen elkaar ook van Q.
Maar vandaag was echt een rotdag! Ik moest langs een andere vestiging van onze school, een uur met de trein. Dus moest ik om half 7 opstaan om om kwart over 7 met de trein erheen te kunnen. Waren we er, enorme school, echt bah. Kregen we de les die we perse daar moesten volgen, verschilde amper van onze eigen dus eigenlijk vond ik het verspilde moeite. Daarna kregen we een les theorie maar omdat de eerste jaars erbij zaten (wij zijn 2de, en we zitten met zn 2en in de klas, de 1stejaar met 3) kregen we dus hun les -.-
Het was de bedoeling dat we om 12 uur terug gingen naar onze eigen school, maar degene die alles had geregeld vroeg wie wilde blijven tot de middag, alle eerstejaars dus vonden ze dat wij ook moesten blijven. Dat zou betekenen dat ik pas om kwart over 5 thuis zou zijn in plaats van 5 uur. Maar ik had helemaal geen drinken ofzo mee omdat ik dacht dat ik dat thuis erna kon gaan ophalen. Wij vet gezeurd, was onze lerares niet van ons meer gediend en heeft ze ons teruggestuurd, mijn mentor vet boos, we moesten maar flexibeler worden.
Sebas was naar een vriend -vraag me niet waarom op deze dag- en zou om 5 uur thuis zijn. Krijg ik om 5 over 5 een smsje: sorry mijn moeder zit achter de computer te solliciteren. Nou, toen was ik wel pissig hoor. Sorry, maar dan zeg je der maar dat ze moet oprotten voor vandaag want ze flikt het vaker om dat te doen als hij thuis komt zodat hij er niet achter kan terwijl zij de hele dag de tijd heeft ervoor! En nu heb ik ook een migraineaanval dus ik ga zo slapen.
Happy first anniversary.
Haha, respect als je dit durft te lezen.
Your make-up is terrible