• 11-03-2010.

    Zoals jullie misschien al meegekregen hebben, hebben ik en Sebas (lycaon) vandaag een jaar. We kennen elkaar ook van Q.
    Maar vandaag was echt een rotdag! Ik moest langs een andere vestiging van onze school, een uur met de trein. Dus moest ik om half 7 opstaan om om kwart over 7 met de trein erheen te kunnen. Waren we er, enorme school, echt bah. Kregen we de les die we perse daar moesten volgen, verschilde amper van onze eigen dus eigenlijk vond ik het verspilde moeite. Daarna kregen we een les theorie maar omdat de eerste jaars erbij zaten (wij zijn 2de, en we zitten met zn 2en in de klas, de 1stejaar met 3) kregen we dus hun les -.-
    Het was de bedoeling dat we om 12 uur terug gingen naar onze eigen school, maar degene die alles had geregeld vroeg wie wilde blijven tot de middag, alle eerstejaars dus vonden ze dat wij ook moesten blijven. Dat zou betekenen dat ik pas om kwart over 5 thuis zou zijn in plaats van 5 uur. Maar ik had helemaal geen drinken ofzo mee omdat ik dacht dat ik dat thuis erna kon gaan ophalen. Wij vet gezeurd, was onze lerares niet van ons meer gediend en heeft ze ons teruggestuurd, mijn mentor vet boos, we moesten maar flexibeler worden.
    Sebas was naar een vriend -vraag me niet waarom op deze dag- en zou om 5 uur thuis zijn. Krijg ik om 5 over 5 een smsje: sorry mijn moeder zit achter de computer te solliciteren. Nou, toen was ik wel pissig hoor. Sorry, maar dan zeg je der maar dat ze moet oprotten voor vandaag want ze flikt het vaker om dat te doen als hij thuis komt zodat hij er niet achter kan terwijl zij de hele dag de tijd heeft ervoor! En nu heb ik ook een migraineaanval dus ik ga zo slapen.
    Happy first anniversary.

    Haha, respect als je dit durft te lezen.


    Your make-up is terrible

    Waarom.. moet Sebastiaan achter de pc zitten?

    Nog even toevoegen: In elk geval beterschap, haha :']

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 18:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is wel allemaal heel lullig inderdaad ö
    Beterschap & sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaitsev schreef:
    Waarom.. moet Sebastiaan achter de pc zitten?


    Zou wel fijn zijn als ik hem kon spreken op deze dag (:


    Your make-up is terrible

    Ravel schreef:
    Dat is wel allemaal heel lullig inderdaad ö
    Beterschap & sterkte (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zaitsev schreef:
    Waarom.. moet Sebastiaan achter de pc zitten?

    Sluit ik me bij aan.

    En 'k wil niet gemeen ofzo overkomen, maar ik zou nooit mijn moeder van de computer krijgen, gewoon omdat ik wil en het niet voor school is. -gelukkig heb ik dan ook een laptop die ik met mijn tweelingzus deel-.

    Maar als nog, misschien is zijn moeder bijna gedaan en kan je hem dan spreken?=)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 18:06 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Assassin schreef:
    (...)

    Zou wel fijn zijn als ik hem kon spreken op deze dag (:

    Och I see. Nee, ik dacht dat jullie in elkaars straat woonden zodat jullie zo naar mekaar toe konden om persoonlijk elkaar te spreken. Maar das dus niet zo :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Waarom.. moet Sebastiaan achter de pc zitten?

    Nog even toevoegen: In elk geval beterschap, haha :']


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is wel jammer, maar kan je hem niet bellen dan ofzo? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    Dat is wel jammer, maar kan je hem niet bellen dan ofzo? :3

    Ja, dat is toch een leuk idee, niet? Dan hoor je hem zelfs! ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Och I see. Nee, ik dacht dat jullie in elkaars straat woonden zodat jullie zo naar mekaar toe konden om persoonlijk elkaar te spreken. Maar das dus niet zo :']


    Ohnee, hij woont zo'n 90 kilometer verder (: Anders had ik hem al doodgestalkt hoor.

    @ Marshmellow
    Hij heeft nog een oude computer maar die willen ze niet hebben beneden. Dus gaat ze maar achter die van hem. En het duurde nog wel een half uur voordat hij online kon komen.

    En ik niet genoeg belminuten om hem te bellen, omdat ik hem al kort heb gebelt vandaag voordat hij wegging. Met de huistelefoon mag ik niet naar een mobiel bellen want dat is te duur, en hij wilt niet gebelt worden op hun vaste telefoon omdat zijn vader er dan bijzit. En dat is een enorm drama voor hem, kan die niet overheen komen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 18:27 ]


    Your make-up is terrible

    Ravel schreef:
    Dat is wel allemaal heel lullig inderdaad ö
    Beterschap & sterkte (flower)

    Balen Joh!

    x