• Ik heb net zielen uitgelezen, en nu wil ik meer gestoorde liefdesverhalen lezen, ik vind ze zeer interessant.
    Twilight heb ik al gelezen hoor.

    Wat ik moet lezen:
    Floortje Zwigtman - Schijnbewegingen
    Floortje Zwigtman - Tegenspel
    Uitgespeeld - Mel Wallis
    Verblind - Mel Wallis
    Buiten zinnen - Mel Wallis
    Fout - Mel Wallis
    Waanzin - Mel Wallis

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Okay is goed. :P Wordt hard trekken hoor. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik stop haar in de bus, dan rijden we naar de waterlandlaan, dan sleep ik haar een stukkie verder, en dan vraagt ze een pasje aan. En dan nemen we de lift, één trap omhoog. Nou, en dan zijn we er -gayhand-


    Life is hard and then we die

    Haha, ik heb een pasje, maar die is geblokkeerd.


    Your make-up is terrible

    Whaha veel succes daarmee.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Haha, hoezo Nikki xD?


    Life is hard and then we die

    Geen idee....


    Your make-up is terrible

    Nou, gaan we een nieuwe voor je maken ^^


    Life is hard and then we die

    De hele wicca serie is een gestoord liefdes verhaal x'D 15 boeken van Cate Tiernan..


    Get back motherfuckerz'

    Turks Fruit van Wolkers? Ik heb het niet gelezen maar die kerel schrijft pervers genoeg om gestoord te zijn (heeft de Doodshoofdvlinder gelezen).


    No growth of the heart is ever a waste

    Deel 2 is leuker dan deel 1. vind ik persoonlijk. Maar deel een heeft ook zijn momenten. Deel 3 is nu uit in de boekenwinkel. Dus waarschijnlijk gaat mijn moeder kopen. Die vind die boeken helemaal geweldig. Ik niet echt.


    SLOAN.

    Ik vind dit is alles ook een gestoord liefdesverhaal. Vooral het begin o.O. En het derde deel ervan, als een of andere lul haar gaat ontvoeren. En het eind is ook zooo zielig (huil)


    SLOAN.

    Vamp schreef:
    Deel 2 is leuker dan deel 1. vind ik persoonlijk. Maar deel een heeft ook zijn momenten. Deel 3 is nu uit in de boekenwinkel. Dus waarschijnlijk gaat mijn moeder kopen. Die vind die boeken helemaal geweldig. Ik niet echt.


    Welk boek heb je het over?


    Your make-up is terrible

    The vampire diaries, ik heb het zelf nog niet gelezen maar wel gezien. en daar komt echte liefde in voor. En ook Pride and Prejudice van Jane Austen.


    "Let them eat cake!"

    Uitgespeeld
    verblind
    buiten zinnen
    Fout
    waanzin
    mel Wallis de Vries heeft ze geschreven. Het gaat over moorden. en liefde!