• Goedeavond, iedereen! (doeg)
    Hahah. Ik heb een vraagje. Heeft iemand dat liedje van Tom Dice. Me And My Guitar. Ik vind dat namelijk geweldig mooi, maar krijg het niet gedownload -a-
    & Wat vinden jullie trouwens van dat nummer? Voor de nederlanders, het is de Belgische inzending voor het eurosong festival. Klik voor het liedje!
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Het is inderdeed een mooi liedje, maar heb het nog niet geprobeert om te downloaden.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Het is inderdeed een mooi liedje, maar heb het nog niet geprobeert om te downloaden.

    Ik luister het de hele tijd op youtube, heb nog niet geprobeerd om het te downloaden :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Pearls schreef:
    Ik luister het de hele tijd op youtube, heb nog niet geprobeerd om het te downloaden :'D

    Ik dus ook. Verslaving! (baby)


    Some people make the world special just by being in it

    Pliena schreef:
    Het is inderdeed een mooi liedje, maar heb het nog niet geprobeert om te downloaden.

    Geef me jouw e-mail eens, aub? (cat)

    UNCOMMON schreef:
    Geef me jouw e-mail eens, aub? (cat)

    PB ! (dance)


    Some people make the world special just by being in it

    Als het goed is, krijg je een mailtje? :'D

    Ik vind het echt geen mooi liedje, als we daarmee het eurosong gaan winnen, dan is Europa niet goed bezig

    Ik vind hem ook leuk :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik - ben wel belgische, maar who cares - vind het in ieder geval een supersong! Het enige jammere is dat er geen hoogtepunt in is, zo een moment dat eruit springt.

    Ik vind het een super mooi liedje, maar luister het gewoon op Youtube of als mijn broer dat afspeelt (die luistert het bijna continu), luister ik er ook naar. ;D


    Only losers can act the way you do

    *Heeft deja vu* Ik ga hem luisteren, dat zou ik toch al doen. Het kan echt niet dan het Nl-lied.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het is mooi, maar het is geen eurovisiesong festival lied vind ik.

    Clairvoyance schreef:
    Het is mooi, maar het is geen eurovisiesong festival lied vind ik.

    Vind ik ook. En ik vind het ook wel niet een van zijn beste. Zijn versie van bleeding love is beter.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right